Det kan godt være jeg beymrer mig for meget, men jeg syntes bare ikke der er så mange udfordringer for hende på hendes egen stue - nogle dage har pædagogerne også sagt hun har kedet sig! Hun er rigtig god til at tage sig af de mindre - nogle gange render hun sågar og rydder op efter dem, hvor jeg ved pædagogerne stopper hende, da hun ikke skal rydde op efter de små. Det skal hun da selvfølgelig heller ikke, i stedet skal hun jo søge nogle andre store børn, som hun kan lære noget af. Det kan hun så ikke mere! og det er detm som bekymrer mig meget.
Hun er nu også den eneste der har et sprog, hvilket jo heller ikke bliver stimuleret rigtigt, mener jeg!
Hun kan ikke rykke et trin op, da alle stuerne har alle aldre. Der er flere store børn på de 2 andre stuer, men nu kun små tilbage på min datters. - og de nye der starter vil jo også være små!
Jeg mener skam heller ikke pædagogerne kun skal rende rundt med min datter. Det jeg mener er, at alle børn skal stimuleres efter hver alder - og lige nu er der ikke længere noget for min datter.
Jeg ved pædagogerne nogle gange går på biblioteket med de store børn kun, lidt fra alle stuer. Her er min datter selfølgelig med - og hun elsker det. Det er også rigtig flot, men problemet opstår når der kun sker 1 gang hver 14. dag.
Jeg vil tage en snak med pædagogerne om det i næste uge, for jeg syntes ikke det kan være rigtigt. De har selv sagt det var ikke så godt, derfor mener jeg de må gøre noget ved det.
Lone
Anmeld