Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle af jer der har det?
Hvis ja, må jeg så se et billede?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PsychedeliC skriver: Er der nogle af jer der har det? Hvis ja, må jeg så se et billede?
Nej, men det var da en meget sød idé!
Hvordan har du tænkt på det skulle se ud? Og i hvilken uge?
Kæresten har en af Lisa's håndaftryk!
Stine og Lisa.
Tilmeldt skriver: Nej, men det var da en meget sød idé! Hvordan har du tænkt på det skulle se ud? Og i hvilken uge? Kæresten har en af Lisa's håndaftryk! Stine og Lisa.
Det var en idé jeg fik da jeg sad og kiggede på nettet . Jeg skal have en på siden i starten af næste år og det er med min søns navn . Så sad jeg og tænkte på også at få et scannings billede.. det bedste jeg har er i uge 14 da alle de andre ikke blev så gode fordi moderkagen var i vejen
Det med en hånd er også en super fed idé faktisk
PsychedeliC skriver: Det med en hånd er også en super fed idé faktisk
Jah, jeg synes også det er super sødt.
Jeg har ik lige noget billede på denne computer, men det ligger i dette link: https://www.baby.dk/debat/87741pi3/ordet-er-frit/tattoos.aspx
Jeg har heller ik nogle scanningsbilleder der ville være særligt gode til en tus! Hun var sq ik så vild med kameraet den gang!
synes virkelig virkelig godt om ideen med scanningsbilledet men jeg har så mange billeder jeg ikke ville kunne vælge..
jeg har fået denne tatto
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128