julethe - hvid the???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. november 2011

birthee

Findes der ude på markedet en julethe der er lavet på hvid the?? Jeg synes jeg efter min graviditet nr. 2 får halsbrand af den sorte the, så kunne da godt tænke mig at høre om der var nogle der havde et godt alternativ  skal helst kunne købes i fysiske butikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Lone Jakobsen

birthee skriver:

Findes der ude på markedet en julethe der er lavet på hvid the?? Jeg synes jeg efter min graviditet nr. 2 får halsbrand af den sorte the, så kunne da godt tænke mig at høre om der var nogle der havde et godt alternativ  skal helst kunne købes i fysiske butikker

har du prøvet i special forretninger som forhandler the?

Anmeld

24. november 2011

Noahmor

birthee skriver:

Jeg har set en grøn julethe hos Winther i Odense. 

Anmeld

24. november 2011

lille-trold

søgte lige på google min vej og fandt denne :

http://www.vintage-kompagniet.dk/product.asp?product=11665

Anmeld

24. november 2011

Tullebobs

birthee skriver:

Hej

Søstrene Grene har 5-6 forskellige slags julethe baseret på enten grøn the eller urtethe. De er fra mærket Celestial.

Hilsner fra Trine 

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

birthee skriver:

Prøv lige at søge på Carstensens Thehandel Forretningen ligger i Aabenraa, men de har mange butikker, de leverer the til og så sender de også

Anmeld

24. november 2011

birthee

tusind tak for svar, jeg vil ind og snuse lidt på nettet, og se om jeg kan finde en fysisk butik i odense

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.