Den evige diskussion... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. november 2011

SB

Må man stole på en test efter tid? NEJ!!! Men... Jeg fik en meget svag streg ti min efter i dag, er 4+0 i dag og har aldrig oplevet at få en streg,hverken før eller efter tid... Tror I der er et lille håb? Andre det er sket for, hvor det endte i baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Camillos

SB skriver:

Må man stole på en test efter tid? NEJ!!! Men... Jeg fik en meget svag streg ti min efter i dag, er 4+0 i dag og har aldrig oplevet at få en streg,hverken før eller efter tid... Tror I der er et lille håb? Andre det er sket for, hvor det endte i baby?

for dig du må bide i det sure æble og teste igen i morgen eller overmorgen Men jo det kan da ske

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Ja, det tror jeg. Vent et par dage med at teste igen.

Anmeld

21. november 2011

ønskebørn74

SB skriver:

Jeg har mistet alle mine.. Men en del af mine graviditeter er startet sådan.. Og jeg har jo et problem med blodet, så det kan du ikke bruge til at tænke sikker graviditet.. Jeg er sikker på at er det din tur, så bliver den derinde..

Så tag en test om nogle dage.. Og

Anmeld

21. november 2011

1990h

SB skriver:

Havde også en svagt positiv streg den anden dag. vidst nok også efter tid.
dagen efter testede jeg negativt..stadig ingen mens i dag..

men held og lykke til dig..

ps. i valmed brugsanvisning står der at et negativt resultat kan ændre sig til svagt positivt hvis man over skrider test tiden..det tror jeg er sket for mig.

men krydser for dig

Anmeld

21. november 2011

SB

Jeg ved godt man ikk kan regne med det, men håber sådan, hi hi spændende at se hvad testen siger om nogle dage, hvis mens ikk kommer inden tusinde tak for jeres held og lykker

Anmeld

21. november 2011

1990h

SB skriver:

Jeg ved godt man ikk kan regne med det, men håber sådan, hi hi spændende at se hvad testen siger om nogle dage, hvis mens ikk kommer inden tusinde tak for jeres held og lykker

jeg går også og håber

Anmeld

22. november 2011

SB

Snøft snøft, øv, vræl og nitten... Testede med rfsu fra Kvickly i dag og den var så negativ som noget kan være...

Anmeld

22. november 2011

1990h

SB skriver:

Snøft snøft, øv, vræl og nitten... Testede med rfsu fra Kvickly i dag og den var så negativ som noget kan være...

samme oplevede jeg..kram til os..

Anmeld

22. november 2011

SB

Hansen1990 skriver:

samme oplevede jeg..kram til os..

Ja, øv bøv, men skal vi ikk aftale at vi vender stærkt tilbage?? løbet er vel heller ikk helt kørt for os endnu??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.