Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Vores lille datter er syg og jeg frygter lidt en vinter som vi havde sidste år hvor hun bare var syg hele tiden.
Jeg har hørt at nogen giver dem biostrath som er et naturligt kosttilskud. Er der nogen her inde som har prøvet det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
katrineoerum skriver: Hej Vores lille datter er syg og jeg frygter lidt en vinter som vi havde sidste år hvor hun bare var syg hele tiden. Jeg har hørt at nogen giver dem biostrath som er et naturligt kosttilskud. Er der nogen her inde som har prøvet det?
Anton får det hver morgen og aften (når jeg husker det om aftenen) og 7-9-13, bank under hovedet m.m., så synes jeg han er mindre snottet end sidste vinter
Der er rigtig mange der bruger det forebyggende. Jeg bruger det kun ved optræk til forkølelse og der stopper det forkølelsen.
Okay jeg tror jeg køber en flaske i eftermiddag og håber det giver bonus :-)
Mine søskende fik det da de var mindre, og Sebastian fik det også en kort periode og jeg synes HELT bestemt det virkede..!
Er det ik også det man kalder for rød solhat??
Det måtte jeg ikke tage under graviditeten, og synes også der er noget med at ungerne skal være halv store, før de må få det!?!? Men er ik 100% sikker!?
Stine og Lisa.
Jeg giver også Loke det. (dog ikke så ofte som man skal)
Men jeg synes bestemt det holder forkølelsen væk/nede.
Henri84 skriver: Her virkede det IKKE (de har så også begge immundefekt), tilgengæld har UDO's choice Infant's blend Probiotika hjulpet på Albertes mellemørebetændelser.. Før havde hun kronsik møb nu kan vi nøjes med en hver 2. mdr. ca siden vi startede på det
Her virkede det IKKE (de har så også begge immundefekt), tilgengæld har UDO's choice Infant's blend Probiotika hjulpet på Albertes mellemørebetændelser.. Før havde hun kronsik møb nu kan vi nøjes med en hver 2. mdr. ca siden vi startede på det
Kan du linke til det der mod MØB? Er det på recept eller i håndkøb?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128