Hvorfor er han blevet SÅ svær at få til at falde i søvn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2011

annec

Ja, min søn på snart 3 mdr er begyndt ikke at vil sove om aftenen. Når jeg putter ham som jeg plejer, begynder han bare at brokke sig (ikke græder), han skal have sutten 100 gange og min hånd skal ligge ved hans kind. Han tager nok en time om at sove, og bliver ved med at skælde ud til han faktisk overgiver sig. Hvorfor? Hvad kan jeg mon gøre forkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Mor Christa

Det er slet ikke sikkert, at du gør ngoet forkert. Min søn har også haft sådan et "mønster".. Han var nem at få til at sove til at starte med, så gik der nogle måneder, så var han svær at få til at sove (ligesom du sbeskriver det), og så gik det over igen osv osv osv..
Det er så svært, men det eneste jeg kan råde dig til, er at holde fast i jeres putte-ritual!!! Så ved de hvad der skal ske, når I gør de forskellige ting, som putte-ritualet indeholder.

Anmeld

21. november 2011

annec

MissChrista skriver:

Det er slet ikke sikkert, at du gør ngoet forkert. Min søn har også haft sådan et "mønster".. Han var nem at få til at sove til at starte med, så gik der nogle måneder, så var han svær at få til at sove (ligesom du sbeskriver det), og så gik det over igen osv osv osv..
Det er så svært, men det eneste jeg kan råde dig til, er at holde fast i jeres putte-ritual!!! Så ved de hvad der skal ske, når I gør de forskellige ting, som putte-ritualet indeholder.

Ja okay Tak for hjælpen

Anmeld

21. november 2011

Muhmi

Jeg tror ikke du gør noget galt

Silas havde det på samme måde da han var tre måneder og igen nu her.... Det går over, men det tager 1-2 uger...

Bare hold fast i hvad i normalt gør når der skal puttes og så vid, at det nok skal blive bedre igen

Anmeld

21. november 2011

annec

Muhmi skriver:

Jeg tror ikke du gør noget galt

Silas havde det på samme måde da han var tre måneder og igen nu her.... Det går over, men det tager 1-2 uger...

Bare hold fast i hvad i normalt gør når der skal puttes og så vid, at det nok skal blive bedre igen

Hehe ja okay. Han gør alt for ikke at falde i søvn

Anmeld

21. november 2011

Muhmi

annec skriver:

Hehe ja okay. Han gør alt for ikke at falde i søvn

Hehe... Jamen det er da også meget hyggeligere at være oppe

De begynder jo også at være mere vågne på det tidspunkt, så det er jo meget naturligt at de så prøver grænser af, med hvor meget de kan holde til at være vågne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.