Levi hos Fotograf :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Levi&LilysMor

MaleneJensen skriver:

Rigtig Godt billede, sikke en bebs du har

Er helt vild med sådan nogle billeder, nåede desværre aldrig af få sådan et billede af min pige da hun var mindre

det var først heller ikke meningen vi skulle, men så fandt kæresten noget sweet deal og så kom vi så afsted det endte så med vi købte for 1 år , så vi hver måned får taget et nyt billede af ham  vi skal igen på hans 2 mdr dag d 6 december , så har købt nyt tøj til ham, bliver snart fattig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Levi&LilysMor

MaleneJensen skriver:

Rigtig Godt billede, sikke en bebs du har

Er helt vild med sådan nogle billeder, nåede desværre aldrig af få sådan et billede af min pige da hun var mindre

det var først heller ikke meningen vi skulle, men så fandt kæresten noget sweet deal og så kom vi så afsted det endte så med vi købte for 1 år , så vi hver måned får taget et nyt billede af ham  vi skal igen på hans 2 mdr dag d 6 december , så har købt nyt tøj til ham, bliver snart fattig hehe

Anmeld

21. november 2011

Alexander071106sMor

LevisMor skriver:

tak  det er bare så svært at lave, vi kunne ikke med levi, men fik heldigvis et håndaftryk da han var 6 uger , skal nemlig have en tattoo med hans hånd dato og navn engang

Det bliver en flot tatoo!! Hvornår skal du have lavet den?

Anmeld

21. november 2011

Levi&LilysMor

ttcaroe@gmail.com skriver:

Det bliver en flot tatoo!! Hvornår skal du have lavet den?

først når jeg ikke ammer mere , har fået at vide det ikke skulle være så godt nemlig ... så har jeg også lidt tid til at spare op

Anmeld

21. november 2011

Nettemor

LevisMor skriver:

Stor

Super godt billed.

Hvem har taget det?

Anmeld

21. november 2011

Frk-Lotusblomst

Super sødt billede.

Anmeld

21. november 2011

MaleneJensen

LevisMor skriver:

Åh hvor bliver det da godt Det da en utrolig god deal af have Man kan ikke få nok billeder af de dejlige børn Har selv lige fået taget billeder af min pige til julekort og julegaver

Hehe man kan hurtig købe sig fattig i sødt baby/børnetøj og Ting

Anmeld

21. november 2011

Levi&LilysMor

MaleneJensen skriver:

Åh hvor bliver det da godt Det da en utrolig god deal af have Man kan ikke få nok billeder af de dejlige børn Har selv lige fået taget billeder af min pige til julekort og julegaver

Hehe man kan hurtig købe sig fattig i sødt baby/børnetøj og Ting

ja man kan slet ikke finde på nok til de små

Anmeld

21. november 2011

twinboys

dejligt billede og skøn bebs

Anmeld

21. november 2011

MaleneJensen

LevisMor skriver:

ja man kan slet ikke finde på nok til de små

Nej det kan jeg ´kun give dig ret i hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.