Hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Tullemuzz

Havde helt glemt hvor hårdt det er når man ikke får lov til og sove om natten og hvor meget ens forhold bliver sat på prøve når begge er dødtrætte når den lille bare ikke vil sove. Men er godt nok stolt af vores store dreng (2år og 5 mdr) han sover sig fra hendes skrig og forleden morgen var min kæreste faldet i søvn med Freja inde på sofaen( han ville overtage for mig så jeg ku sove) Kevin stod bare op og satte sig til og se tv, ganske vidst kom han lidt senere i dagpleje den dag men pyt, rigtig flot han bare lader far og Freja sove<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Muffin

Ja det er ikke nemt. Heldigvis glemmer man det så snart man så får lov at sove. Har lykkelig glemt alt det hårde fra da mine to var helt små  Og nu er jeg oven i købet begyndt at savne det. haha

Anmeld

21. november 2011

Tullemuzz

Du er velkommen til og låne vores datter :p

Anmeld

21. november 2011

Muffin

Tullemuzz skriver:

Du er velkommen til og låne vores datter :p

Ih tak det vil jeg da mægtig gerne  hehe

Anmeld

21. november 2011

Tullemuzz

Hehe også når jeg siger hun først er faldet i søvn nu. Godt Kevin skal i dagpleje så håber man bare på overboens holder sig i ro så vi kan få sovet her til formiddag. Er godt nok træt nu så skives senere

Anmeld

21. november 2011

hekran

Tullemuzz skriver:

Havde helt glemt hvor hårdt det er når man ikke får lov til og sove om natten og hvor meget ens forhold bliver sat på prøve når begge er dødtrætte når den lille bare ikke vil sove. Men er godt nok stolt af vores store dreng (2år og 5 mdr) han sover sig fra hendes skrig og forleden morgen var min kæreste faldet i søvn med Freja inde på sofaen( han ville overtage for mig så jeg ku sove) Kevin stod bare op og satte sig til og se tv, ganske vidst kom han lidt senere i dagpleje den dag men pyt, rigtig flot han bare lader far og Freja sove<3

Hvor gammel er din datter? Sover hun ikke om natten? Hjæææælp! Vi har problemer med vores datter på snart 6 måneder i forhold til at hun kun vil lægge sig til at sove hvis hun kan ligge klos op ad mig og det begynder virkelig at tæææære på mine kræfter og mandens tålmodighed.

Uha, hvor jeg føler for dig! Håber hun og dig får sovet noget i dag

Anmeld

21. november 2011

Tullemuzz

Marita skriver:

Hvor gammel er din datter? Sover hun ikke om natten? Hjæææælp! Vi har problemer med vores datter på snart 6 måneder i forhold til at hun kun vil lægge sig til at sove hvis hun kan ligge klos op ad mig og det begynder virkelig at tæææære på mine kræfter og mandens tålmodighed.

Uha, hvor jeg føler for dig! Håber hun og dig får sovet noget i dag

Min datter kun to uger men hun vil helst sove på min mave sådan lykkes det mig og få hende til og sove kl halv syv hvor min søn så stod op efter han var kørt i dagpleje fik jeg da sover lidt lige til viceværten begyndte og hamre og banke i opgangen. Ved ikke helt hvad du skal gøre med din datter med vores søn har også haft søvn problemer dog ikke lige i den alder, dengang blev vi rådet til og lade ham skrige og det gjorde vi men i dag vil jeg ikke ku få mig til det. Og er lidt ked af at vi gjorde det med ham men Det virkede. Nu læser vi en bog i sofaen og synger EN sang i sengen og går ud og så ligger han og synger lidt for bamse til han sover. Han har altid haft behov for og pludre sig i søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.