Nogen der har set filmen: I'm a legend??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2008

Kloster

Vi overvejer at tage i biffen og se den.
Er den god??

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2008

lonemus

Hejsa!

Jep, jeg har set den, men blev meeeeeeeeeget skuffet :S.
Jeg syntes den var meget lang trukket - og man var langt inde i filmen, før man overhovedet fandt ud af, hvad der egentlig foregik.

Men det var altså bare MIN mening......;)

Kram fra
Lone

Anmeld

4. januar 2008

Nan

Jeg vil rigtig gerne ind og se "I am Legend" - Jeg elsker film hvor alle jordens mennesker dør grusomt. Der er ikke noget som en god Apokalypse efter en lang dag.

Anmeld

7. januar 2008

Heidi.

Hejsa..

Jeg så den i går.. Og jeg må indtrømme at jeg havde glædet mig...

Men den var sgu ret tam.....Der sker ikke rigtig det store i den, og slutningen er underlig...

Anmeld

7. januar 2008

rlyn

Er heller ikke begejstret :S

Will Smith spiller rimelig godt deri, og den er rimelig godt filmet, med et øde Manhatten, men GUD, hvor er den forudsigelig og hvor er den amerikaniseret en del gange. Der ud over falder den igennem så mange gange, hvor jeg tænkte: ahhh, kan det nu også være sådan i virkeligheden??!
Absolut ikke en film jeg vil anbefale.

Knus
Rikke

Anmeld

9. januar 2008

~MetteM~

Faktisk var jeg positivt overrasket over Will Smiths overraskende gode skuespil som Robert Neville i I am Legend - fuld af følelser og vrede, der er virkelig dybde i Will Smiths rolle/karakter.
Der hvor den får minuspoint, er naturligvis, at den ligner andre film af slagsen, men det er den jo bestemt ikke ene om.
Jeg kan huske, da jeg så filmen, at jeg følte et "bånd"/sympatiserede med personen Robert Neville (Will Smith), måtte tage mig selv i nogle gange at sidde og nærmest heppe på ham..
Bestemt ikke en perfekt film, men jeg synes den er seværdig :)

Kh
Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.