Hvad ville i have gjort anderledes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Anonym trådstarter

Hvis i kunne gøre det om, er der så ting i sagtens kunne undvære og ikke ville have købt (og hvorfor) og er der en ting som i bare ikke ville undvære? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Benjamins'mor

Hvilke ting snakker du om? Er lidt lost?

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Hvilke ting snakker du om? Er lidt lost?

Tænker f.eks. at man har fortrudt man købte en vugge, for den blev kun brugt meget lidt, og man kunne slet ikke undvære en bæresele, for den blev brugt hver dag.. Hehe, undskyld jeg ikke fik det uddybet godt nok :-) håber du forstår nu.

Anmeld

21. november 2011

IngenKoPåIsen

Jeg ville aldrig have købt en kravlegård.. Vi havde ingen dyr, og det var vores første barn, så den var helt unødvendig og vi brugte den nærmest slet ikke! Men jeg tror den er god, hvis man fx har en hund.. 

Ammepude brugte jeg nærmest heller aldrig- fik det ski aldrig lige til at fungere med den dersens mærkeligt-formet pude, synes en alm. pude virkede meget bedre

Som modsætning vil jeg nævne termotaske til sutteflasker Malina blev flaskebarn efter 6 uger- og da hun blev flaskebarn var den HELT uundværlig

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Jeg ville aldrig have købt en kravlegård.. Vi havde ingen dyr, og det var vores første barn, så den var helt unødvendig og vi brugte den nærmest slet ikke! Men jeg tror den er god, hvis man fx har en hund.. 

Ammepude brugte jeg nærmest heller aldrig- fik det ski aldrig lige til at fungere med den dersens mærkeligt-formet pude, synes en alm. pude virkede meget bedre

Som modsætning vil jeg nævne termotaske til sutteflasker Malina blev flaskebarn efter 6 uger- og da hun blev flaskebarn var den HELT uundværlig

Mange tak for svaret! :-) jeg vil huske det med tasken:-) jeg tror nu heller ikke jeg ville bruge en ammepude, så det kommer nok an på prisen, om jeg vil invistere i en:-) man kan jo tage fejl. Kravlegård tror jeg også jeg er nød til, da vi både har hund og kat, og vores kat er EKSTREMT kælen og vil helst lige helt oppe i ansigtet på en eller på halsen hvis han kan få lov, og det kunne jeg godt være bange for gik galt hvis baby bare lå på gulvet :-(

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Tænker f.eks. at man har fortrudt man købte en vugge, for den blev kun brugt meget lidt, og man kunne slet ikke undvære en bæresele, for den blev brugt hver dag.. Hehe, undskyld jeg ikke fik det uddybet godt nok :-) håber du forstår nu.

Bare iorden. ;-) Forstår godt nu.
Altså vi købte ikke en vugge og det fortryder vi heller ikke for den er ikke ret vigtig sådan en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.