øjenkontakt... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.474 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2011

twinny

Hey tøser....

hvor langt tid skal baby på to måneder holde øjenkontakten?

Det er mere jeg er lidt nervøs for storebror....

Jeg synes virkelig han er svær at få øjenkontakt med..  

Han vil meget hellere kigge på alle andre ting....

Jeg kan godt få fat i ham, når der bliver givet flaske.. Men ellers synes jeg virkelig det er svært..

Og gerne nogle råd til hvordan man kan fange deres øjenkontakt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Mira0911

Jeg har selv problemer med at få kontakten med Lina, hun kigger på alt muligt andet end lige mig... 

Når hun får flasken, er der ingen problemer... 

Ved faktisk ikke hvor længe man skal have kontakten med dem når de er 2 mdr.. 

Anmeld

20. november 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Jeg har selv problemer med at få kontakten med Lina, hun kigger på alt muligt andet end lige mig... 

Når hun får flasken, er der ingen problemer... 

Ved faktisk ikke hvor længe man skal have kontakten med dem når de er 2 mdr.. 

Okay... Det er lidt irriterende de ikk vil samarbejde..

Anmeld

20. november 2011

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Hey tøser....

hvor langt tid skal baby på to måneder holde øjenkontakten?

Det er mere jeg er lidt nervøs for storebror....

Jeg synes virkelig han er svær at få øjenkontakt med..  

Han vil meget hellere kigge på alle andre ting....

Jeg kan godt få fat i ham, når der bliver givet flaske.. Men ellers synes jeg virkelig det er svært..

Og gerne nogle råd til hvordan man kan fange deres øjenkontakt.

Jeg tror ikke, at vi kan forvente så meget af dem endnu! Det er også meget vekslende med Benjamins øjenkontakt, og meget tydeligt, når han har "fået nok" kontakt.

Når jeg pusler ham er han meget opmærksom, smilende og kontaktsøgende Så det trøster jeg mig ved hehe.

Er sikker på at det nok skal komme Mærker du forskel hos drengene da?

Anmeld

20. november 2011

twinny

Katte87 skriver:

Jeg tror ikke, at vi kan forvente så meget af dem endnu! Det er også meget vekslende med Benjamins øjenkontakt, og meget tydeligt, når han har "fået nok" kontakt.

Når jeg pusler ham er han meget opmærksom, smilende og kontaktsøgende Så det trøster jeg mig ved hehe.

Er sikker på at det nok skal komme Mærker du forskel hos drengene da?

Nej ikk rigtig..

Men det er også SP der sagde hun ikk kunne få fat på ham... Men der skreg han altså også som en stukken gris med lukkede øjne og det gjorde lillebror ikk...  

Min kæreste siger han får fint kontakt til ham... Men det kan måske også være mig der overreagere på SP udtalelse...

Nogle dage vil de både pludre og kigge, men andre hænger de i den... De synes begge både væggen, tvet og starinlysene er meget mere spændende..  Men ikk mors flotte øjne..

Anmeld

21. november 2011

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Nej ikk rigtig..

Men det er også SP der sagde hun ikk kunne få fat på ham... Men der skreg han altså også som en stukken gris med lukkede øjne og det gjorde lillebror ikk...  

Min kæreste siger han får fint kontakt til ham... Men det kan måske også være mig der overreagere på SP udtalelse...

Nogle dage vil de både pludre og kigge, men andre hænger de i den... De synes begge både væggen, tvet og starinlysene er meget mere spændende..  Men ikk mors flotte øjne..

Ahh på den måde Ja, det kan jeg da godt forstå du tænker over så. Men hvis i ikke som sådan mærke forskel, tror jeg ikke i skal tænke over det Hun har nok bare fanget ham på et "dårligt tidspunkt".

Der sker jo også mange spændende ting omkring dem hehe 

Anmeld

21. november 2011

Alexander&Lærke

Det er nok svært at sætte tid på sådan noget, men en ide er bare at blive ved med at øve det, evt sættet ting op foran dem som kan fange interessen.... Min pige er jo godt 4 md og er god til øjenkontakten, jeg har tit sat ting op foran hende som hun dels kan fokucere på og nu også begynde at gribe ud efter... Nu har hun være lidt låst oppe ved nakkekanten og haft svært ved at få hoved tilbage når hun lå på maven, det fik vi rettede ved en kiropraktor.

Måske man skulle overvejer at jeres kunne være låst i den ene siden af nakken eller et andet sted, så det måske er ubehaligt får dem at kigge ligeud.... bare en ide. Har jeres sp kiggede efter det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.