Update og max Billed-spam af min dejlige Frej-basse!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Frejsmor

Så er det vidst ved at være på tide med en lille update og en ordentlig omgang billed-spam af min dejlige guldklump!!

Frej han stortrives og vokser bare i ét væk!! Om 10 dage er han 2 måneder gammel og mor her kan snart ikke kende sin "lille" baby mere..

Jeg tør næsten godt at sige, at Frej er verdens nemmeste baby!! Han er bare stort set altid glad og tilfreds, så længe han får sin mad(og noooget skal der til for at mætte den lille prop - 200ml 5-6 gange i døgnet ).. Han er aldrig helt oppe i det røde felt og har ingen lange og vilde tudeture, kun en smule knirken og knagen(7-9-13 og banke under bordet).. Han eeelsker at ligge for sig selv i aktivitetscenteret og lege og det eeelsker mor også hehe, det er SÅ skønt ikke at skulle have ham på armen hele tiden og altså er der noget skønnere end at høre sin guldklump ligge og pludre og lege og smile i ét væk!?!

Og søvnen den er også bare helt i top, lillemanden her sover gerne en 5-7timer i træk aften og nat!!

Vi får besøg af SP igen d. 6/12 og jeg er noooget spændt på at se hvor stor han er blevet, til 5 ugers undersøgelsen(2 uger og 2 dage siden) var bassemanden 58cm og 5600g stor!!

Og så til billedspam!! Så vidt muligt i kronologisk rækkefølge, de sidste 3 billeder er fra i dag..

Knus den stolte mor - Channie!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

A&F

Han er da bare for kær. Ja det går stærkt med de små, pludselig er de ikke så "små" mere. Nyd ham

Anmeld

20. november 2011

Frejsmor

A&F skriver:

Han er da bare for kær. Ja det går stærkt med de små, pludselig er de ikke så "små" mere. Nyd ham

Tak skal du have!! Og det kan du tro jeg også gør, nyder ham i fulde drag, er simpelthen så forelsket!!! 

Anmeld

20. november 2011

A&F

BabyBambi skriver:

Tak skal du have!! Og det kan du tro jeg også gør, nyder ham i fulde drag, er simpelthen så forelsket!!! 

Hehe kan man andet end at blive forelsket i sit barn. Det er jo en helt anden ubeskrivelig dyb kærlighed man får

Anmeld

20. november 2011

frk-stoltze

Sikke en smuksak

Anmeld

20. november 2011

twinny

Jamen han er jo bare såååå skøn... Den dejlige "lille" basse...

Nu skal du tie stille med han er så nemt... det er jo helt snyd...

Anmeld

20. november 2011

Frejsmor

A&F skriver:

Hehe kan man andet end at blive forelsket i sit barn. Det er jo en helt anden ubeskrivelig dyb kærlighed man får

Hehe nej det er jo lige det, det kan jo nok ikke undgåes at man bliver smask forelsket!!

Anmeld

20. november 2011

Frejsmor

frk-stoltze skriver:

Sikke en smuksak

Taark!!

Anmeld

20. november 2011

Frejsmor

twinny skriver:

Jamen han er jo bare såååå skøn... Den dejlige "lille" basse...

Nu skal du tie stille med han er så nemt... det er jo helt snyd...

Taark søde, synes også bare selv han er rigtig skøn og dejlig!!

Sorry søde!!  Håber snart dine drenge vil sove noget mere! Er de stadig igang med et tigerspring?

Anmeld

20. november 2011

twinny

BabyBambi skriver:

Taark søde, synes også bare selv han er rigtig skøn og dejlig!!

Sorry søde!!  Håber snart dine drenge vil sove noget mere! Er de stadig igang med et tigerspring?

Hehe... jo det er et stykke tid siden... Men deres søvn er ikk blevet bedre.. Nu er de bare mere vågne i løbet af dagen..  Det er super.. Nu kan vi ikk engang få middagslur..

Hvis jeg må spørger, hvad er det basse frej har i panden? Det røde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.