Loppemarked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Mor010711

Godaften 

Ville egentlig bare lige høre om der er nogen der har erfaring med gode loppemarkeder i Københavnsområdet? Altså hvis man gerne vil have en stand. Gerne en billig en 

Det er hovedsagligt tøj jeg skal af med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Lone Jakobsen

Mor010711 skriver:

Godaften 

Ville egentlig bare lige høre om der er nogen der har erfaring med gode loppemarkeder i Københavnsområdet? Altså hvis man gerne vil have en stand. Gerne en billig en 

kan desværre ikke hjælpe dig. men prøver at oppe din tråd så andre måske kan.

Anmeld

24. november 2011

Mor010711

Lone Jakobsen skriver:

kan desværre ikke hjælpe dig. men prøver at oppe din tråd så andre måske kan.

Du er sød. Tak 

Anmeld

24. november 2011

minimig

Hej, jeg har selv haft en stand på Ørestad Loppemarked (mener jeg det hedder) i sommers. Det kostede 100 kr og så har du et ret stort lod. Det ligger lige ved metrostationen ved Fields. Jeg ved ikke om det er særlig godt til tøjsalg, men jeg synes jeg har hørt om andre loppemarkeder der primært sælger tøj... det kan sikkert googles

Anmeld

24. november 2011

gonefishing

Mor010711 skriver:

Godaften 

der er også kanin marked

Anmeld

24. november 2011

Mor010711

krejl skriver:

Hej, jeg har selv haft en stand på Ørestad Loppemarked (mener jeg det hedder) i sommers. Det kostede 100 kr og så har du et ret stort lod. Det ligger lige ved metrostationen ved Fields. Jeg ved ikke om det er særlig godt til tøjsalg, men jeg synes jeg har hørt om andre loppemarkeder der primært sælger tøj... det kan sikkert googles

Det vil jeg da lige tjekke ud.  Tak 

Synes bare tit at det hurtigt koster 400-600 kr. Og så skal der dælme sælges mange bodyer...

Anmeld

24. november 2011

Lone Jakobsen

Mor010711 skriver:

Du er sød. Tak 

det var sørme så lidt. håber du finder ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.