tvangsauktion??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er på vej til en tvangsauktion med vores hus. Det er trist men det kan nok ikke være anderledes.
Jeg har brug for at vide om en tvangsauktion betyder at de også tager min bil selv om jeg betaler alle afdrag rettidigt på den?
Og hvordan med mit indbo? og muligheden for at leje en lejlighed bagefter? Kan jeg spare op efterfølgende eller vil alt mit overskud også blive taget?
Jeg har to børn og skal fremover være alene med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Frk.Nissen

Kan desværre ikke svare hjælpe dig.  

Men ville ikke gå ude at give dig  

Anmeld

20. november 2011

Stumpen

Så længe nogle af dine krrditorer du skylder penge ikke har pant i din bil eller ejendele, så tror jeg ikke de kan tage andet "end" dit hus...

Du kan sagtens leje en lejlighed efterfølgende, men vil komme til at stå i RKI i 5 år med din tvangsauktion...

Anmeld

20. november 2011

wamse

vores hus røg sidste år på tvangsauktion, og der er det slet ikke gjort op endnu. Men vi er begge røget i RKI

Jeg sidder i lejlighed, og har en bil, som jeg afdrager på, men kunne kun beholde den fordi banken har pant i den, og derfor kan ingen tage den. Gælden i den er meget højere end, dens reelle værdi

Det har den konsekvens for mig, at jeg ingen fast bankrådgiver har, og min budget må ikke gå i minus. 

Mit benzin kort blev inddraget, da jeg ikke længere var kreditværdig.

Anmeld

20. november 2011

enrigtigfar?

Du ryger desværre i RKI og kan derfor ikke få lov til at låne en bøjet 50 øre

Der skal spares de næste mange år. Bilen kan de umiddelbart ikke ta, men det kommer an på hvordan lånet er skruet sammen.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.