rød numse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Koen.

Hej piger

Lærke har for første gang fået rød numse og det svier lidt på hende

Hun får lov at rende med bar mås mest muligt, men er der andet jeg kan gøre for at det hurtigt går over?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Moar2011

tanja. skriver:

Hej piger

Hun får lov at rende med bar mås mest muligt, men er der andet jeg kan gøre for at det hurtigt går over?

Knus

kartoffel mel er rigtig godt

Anmeld

20. november 2011

camillakrath

tanja. skriver:

Hej piger

Knus

En herinde fra anbefalede mig at bruge Inotyl. Det virker rigtig godt for Benjamin

Anmeld

20. november 2011

Koen.

Babyklar skriver:

kartoffel mel er rigtig godt

Se det har vi jo lige ude i skabet Tak for rådet

Anmeld

20. november 2011

Koen.

camillakrath skriver:

En herinde fra anbefalede mig at bruge Inotyl. Det virker rigtig godt for Benjamin

Er det en creme eller?

Anmeld

20. november 2011

camillakrath

tanja. skriver:

Er det en creme eller?

Ja det er en salve man køber på apoteket. Rigtig mange har glæde af den (har jeg læst ).

Men Benjamin får let rød numse, og hvis det bare er lidt mindre rødmen så bruger vi zinksalve. Det er også super.

Han har bare en tendens til nærmest at få sår, der væsker

Anmeld

20. november 2011

Moar2011

tanja. skriver:

Se det har vi jo lige ude i skabet Tak for rådet

velbekomme

storm havde en årgang MEGET rød numse og der prøvet jeg kartoffel mel .. sikke et vidunder midl

Anmeld

20. november 2011

Koen.

camillakrath skriver:

Ja det er en salve man køber på apoteket. Rigtig mange har glæde af den (har jeg læst ).

Men Benjamin får let rød numse, og hvis det bare er lidt mindre rødmen så bruger vi zinksalve. Det er også super.

Han har bare en tendens til nærmest at få sår, der væsker

Det kunne være vi sku prøve den hvis det bliver værre, for det er bare sådan lidt rødt mellem ballerne og lidt udaf, men når vi aldrig har prøvet det så virker det voldsomt jo
Har altid brugt vådservietter, men så kom svigermor med et ton skumklude og tænkte dem bruger vi bare, men vupti dagen efter var hun rød

Anmeld

20. november 2011

Koen.

Babyklar skriver:

velbekomme

storm havde en årgang MEGET rød numse og der prøvet jeg kartoffel mel .. sikke et vidunder midl

det prøver jeg om det virker, Lærke har heldigvis aldrig haft rød numse, så håber det er en engangs fornøjelse

Anmeld

20. november 2011

camillakrath

tanja. skriver:

Det kunne være vi sku prøve den hvis det bliver værre, for det er bare sådan lidt rødt mellem ballerne og lidt udaf, men når vi aldrig har prøvet det så virker det voldsomt jo
Har altid brugt vådservietter, men så kom svigermor med et ton skumklude og tænkte dem bruger vi bare, men vupti dagen efter var hun rød

Skumklude er også mere hygiejniske. De fjerner bedre lugt og sådan. Men det er fuldstændig ligemeget hvis de ikke kan tåle det jo!!

Jeg synes i skal prøve med zinksalve først. Har i prøvet med vaseline? Når det ikke er noget hun har problemer med, så kan det sagtens være det kan tage det.

Jeg plejer at smøre hans numse og så binde en stofble om han og lade ham bruge den lidt. Bare så det får lidt mere luft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.