rød numse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Koen.

Hej piger

Lærke har for første gang fået rød numse og det svier lidt på hende

Hun får lov at rende med bar mås mest muligt, men er der andet jeg kan gøre for at det hurtigt går over?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

B&J

put noget kartofle mel i numsen på hende søde og lade hende rende med en stof ble så numsen kan få luft gør det i en 1-2 timer skif stofbleen ind i mellem også er hendes numse snart fin igen det gør vi og det virker

for det suger alt det fugt de kan få ved rød numse

Anmeld

21. november 2011

Koen.

B&J skriver:

put noget kartofle mel i numsen på hende søde og lade hende rende med en stof ble så numsen kan få luft gør det i en 1-2 timer skif stofbleen ind i mellem også er hendes numse snart fin igen det gør vi og det virker

for det suger alt det fugt de kan få ved rød numse

Super tak du skønne

Anmeld

21. november 2011

MaleneJensen

Vi har købt denne salve til vores pige når hun får rød numse og den Fungere bare Fantastisk

http://www.matas.dk/bepanthol-salve-30-g 

Kan anbefales

Anmeld

21. november 2011

Isabella_mor

Ellers vil jeg MEGET gerne Anbefale En creme/salve der hedder Inotyl fra apoteket på håndkøb.. det er tjæresalve og bare man smørre en rød numse med det en gang så er der ikke nogen rød numse bagefter.. 

vi fik det anbefalet af en venninde og jeg er så glad for at jeg kender til det.. det virker bare smadder godt

Anmeld

21. november 2011

Eddy

Jeg vil også anbefale Inotyl. Den er bare mega god og virker med det samme

Anmeld

21. november 2011

Muhmi

Silas havde for lidt tid siden, den røøødeste numse, hvor huden faktisk forsvandt i pletter på numsen... Vi prøvede luft, zinksalve, cremer, saltvandsbad og til sidst prøvede vi så pudder fra änglamark... Og nøøøj hvor det hjalp... Bare sådan lidt til at holde numsen tør når bleen kom på igen... Og så skiftede vi selvfølgelig hyppigt ble, så han ikke havde alt for meget, andet end en tissetår eller to.... Og så selvfølgelig maaasser af luft... Vi brugte faktisk hårtørrer... Det syns han også var lidt sjovt

Anmeld

21. november 2011

MorDk

isabellamor skriver:

Ellers vil jeg MEGET gerne Anbefale En creme/salve der hedder Inotyl fra apoteket på håndkøb.. det er tjæresalve og bare man smørre en rød numse med det en gang så er der ikke nogen rød numse bagefter.. 

vi fik det anbefalet af en venninde og jeg er så glad for at jeg kender til det.. det virker bare smadder godt

Den er SUPER god!!! Den har vi også købt!!! Den lugter ik specielt godt, men den er SUPER effektiv. (Obs den smitter af - så HUSK at vaske fingre) Vi bruger den kun i værste tilfælde....men den er virkelig god!

Ellers bruger vi Weleda Baby Zink fra Matas. Den er SÅ god og dufter godt! Den er meget drøj i brug (koster ca.80kr)

KOGTVANDSKLUDE kan anbefales!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.