Børnefødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2011

birthee

Hvordan holder I det???

Har I begge familier samlet, hvor lang tid varer det, hvad får I at spise osv???

Vi står og skal holde 1 og 5 års fødselsdag (godt nok først til næste år), men skal finde ud af hvordan det skal holdes osv... vi står med en økonomi hvor der nemlig skal spares sammen til det...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

camillakrath

birthee skriver:

Hvordan holder I det???

Har I begge familier samlet, hvor lang tid varer det, hvad får I at spise osv???

Vi står og skal holde 1 og 5 års fødselsdag (godt nok først til næste år), men skal finde ud af hvordan det skal holdes osv... vi står med en økonomi hvor der nemlig skal spares sammen til det...

Knus

Vi har lige snakket om det sammen. Selvom Benjamin kun er 7 måneder

Vi skal nemlig holde 1 års og 30 års næste år.

Vi inviterer begge familier til middagstid med hotdogs og så senere boller og lagkage

Anmeld

20. november 2011

birthee

camillakrath skriver:

Vi har lige snakket om det sammen. Selvom Benjamin kun er 7 måneder

Vi skal nemlig holde 1 års og 30 års næste år.

Vi inviterer begge familier til middagstid med hotdogs og så senere boller og lagkage

det var da en god idé med at starte med hotdogs og så boller og lagkage senere... jeg satser på vi kan gå en lille tur ind imellem nemlig, for lige at få strækket ben... dog er jeg ikke sikker på at vi inviterer begge familier på en gang, da vi plejer at have min moster, tante, faster og deres familie med også... alene på min side vil vi blive 25... det er lidt for mange at forholde sig til på en gang - og så de mængder af mad der skulle være... så det bliver delt i 3-4 omgange... men hotdogs er dejlig nemt at gå til

Anmeld

20. november 2011

camillakrath

birthee skriver:

det var da en god idé med at starte med hotdogs og så boller og lagkage senere... jeg satser på vi kan gå en lille tur ind imellem nemlig, for lige at få strækket ben... dog er jeg ikke sikker på at vi inviterer begge familier på en gang, da vi plejer at have min moster, tante, faster og deres familie med også... alene på min side vil vi blive 25... det er lidt for mange at forholde sig til på en gang - og så de mængder af mad der skulle være... så det bliver delt i 3-4 omgange... men hotdogs er dejlig nemt at gå til

Jeg synes bare det passer så godt til en børnefødselsdag. Og så er det ikke alt for dyrt, hvis man køber de billige brød osv. Vi har nemlig heller ikke så meget at gøre med.

Så vi gør ligesom til barnedåb, skriver tidligt ned hvad vi skal bruge, og så køber vi tingene på tilbud. Så kan man bare spare meget

Anmeld

20. november 2011

birthee

camillakrath skriver:

Jeg synes bare det passer så godt til en børnefødselsdag. Og så er det ikke alt for dyrt, hvis man køber de billige brød osv. Vi har nemlig heller ikke så meget at gøre med.

Så vi gør ligesom til barnedåb, skriver tidligt ned hvad vi skal bruge, og så køber vi tingene på tilbud. Så kan man bare spare meget

lige nøjagtig... og der kommer jo altid tilbud

Anmeld

20. november 2011

K&S

birthee skriver:

Hvordan holder I det???

Knus

Vi har de sidst mange år holdt fødselsdage for begge familier samlet - de brokkede sig nemlig alle sammen over, at de ikke så hinanden

Vi plejer at invitere til boller og lagkage en lørdag eftermiddag

De sidste 2 år har vi holdt det hos mine forældre, så alle nevøer og niecer (+ nu vores egen søn) kan lege i haven  vi har simpelthen ikke plads i lejligheden...!

Anmeld

20. november 2011

sarahb

Vi har lige holdt masser.
1 for børnehaven, de kom på dagen pg var her fra 10-12.
Så holdte vi for begge unger for min familie hvor vi mødtes i "midten" af landet hos min svigerinde og holdte det der fra 14-17. Boller pålæg gulerod og agurke stænger, kage osv.
Så holdte vi en stor fest for begge unger Idag for vores venner og veninder og deres børn i en fest sal.
Og så næste mandag skal vi i vuggestuen og fejre den mindste om eftermiddagen. Og så er det SLUT med fødselsdage i længe.
Nu har jeg fået nok Hihi.. Ret vildt. Og så min egen oven i hatten også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.