Han river, niver & bider!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2011

MorDk

Der bliver virkelig prøvet grænser af herhjemme...

Vores dreng er virkelig strid for tiden!!! Han river, niver og bider... og bliver ved selv vi siger stop og sætter ham ned osv. Kan jo ik råbe op hver gang. Prøver bestemt at sige jeg ik vil have det og så ignorer jeg ham. MEN hvad pokker stiller jeg op? Han er virkelig strid. Han bliver 14mdr. på onsdag. Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

kirsti

med hensyn til at bide fik vi et tip af sp dengang noah gjorde det meget. Når de bider i f.eks armen skal du i stedet for at trække armen til dig presse den ind mod hans mund, det skulle være rigtig ubehageligt uden at gøre ondt. Noah stoppede ihvert fald hurtigt sit bideri

Anmeld

21. november 2011

Georgia

MorDk skriver:

Der bliver virkelig prøvet grænser af herhjemme...

Vores dreng er virkelig strid for tiden!!! Han river, niver og bider... og bliver ved selv vi siger stop og sætter ham ned osv. Kan jo ik råbe op hver gang. Prøver bestemt at sige jeg ik vil have det og så ignorer jeg ham. MEN hvad pokker stiller jeg op? Han er virkelig strid. Han bliver 14mdr. på onsdag. Nogle gode råd?

Hvem gør han det mest ved og i hvilke situationer ?

Anmeld

21. november 2011

MorDk

Georgia skriver:

Hvem gør han det mest ved og i hvilke situationer ?

Det er mest mig han gør det ved og det er ikke i bestemte situationer... det kan komme helt umotiveret. Han kan finde på det efter han har krammet og kysset mig,... og HAPS!!!! Eller når vi leger.... Det er lidt forskelligt!

Anmeld

22. november 2011

Georgia

MorDk skriver:

Det er mest mig han gør det ved og det er ikke i bestemte situationer... det kan komme helt umotiveret. Han kan finde på det efter han har krammet og kysset mig,... og HAPS!!!! Eller når vi leger.... Det er lidt forskelligt!

Min søn gjorde det samme, eller gør - er dog ved at stoppe.
Jeg snakkede med en omkring det, som sagde at de små pus simpelthen ikke kunne få nok af deres kære mødre, de forstår ikke hvad de skal gøre ved dem selv og hvordan de lige skal tackle det. Faktisk en helt omvendt form for kærlighed, det handler bare om at komme tæt nok på..
Hvis vi legede, og han gjorde det. Prøvede jeg at tage ham tæt på mig, så han kunne mærke mig. Sagde 'ae ae', og nogle gange når jeg vidste det var skab og surhed fik han et konkret NEJ!!! Til tider er jeg selv blevet ked af det, eller prøvet at spille skuespil - det har også hjulpet.

Pøj pøj, de kære børn

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.