Facebook - jeg kunne altså ikke lade være med at grine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

-Sigrid-

Jeg ville lige se om det passede... Men kunne ikke finde det - øv øv  

Har heldigvis allerede en Peder [Peter], så det kunne være man skulle ringe der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Sucker for love

-Sigrid- skriver:

Jeg ville lige se om det passede... Men kunne ikke finde det - øv øv  

Har heldigvis allerede en Peder [Peter], så det kunne være man skulle ringe der 

Ja jeg har også kigget - det kunne ellers være sjovt at vide om de tjente på det  haha

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Sucker for love skriver:

Ja jeg har også kigget - det kunne ellers være sjovt at vide om de tjente på det  haha

Det var da rart at vide

Ja, nemlig Der er en "bogorm" i Esbjerg, hvor de sælger brugte bøger, plader, tegneserier osv... De har en sexafdeling, hvor siderne i bladene er lidt bøjede - og de har dildoer til salg der også... Jeg spekulere på om det også er brugt 

Anmeld

20. november 2011

Sucker for love

-Sigrid- skriver:

Det var da rart at vide

Ja, nemlig Der er en "bogorm" i Esbjerg, hvor de sælger brugte bøger, plader, tegneserier osv... De har en sexafdeling, hvor siderne i bladene er lidt bøjede - og de har dildoer til salg der også... Jeg spekulere på om det også er brugt 

Er det den på hjørnet af kongensgade og lad mig se det må næsten være østergade?

Jeg har nemlig selv tænkt over det samme engang jeg var derinde, er født i Esbjerg og meget af min familie bor der stadigvæk 

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Sucker for love skriver:

Er det den på hjørnet af kongensgade og lad mig se det må næsten være østergade?

Jeg har nemlig selv tænkt over det samme engang jeg var derinde, er født i Esbjerg og meget af min familie bor der stadigvæk 

Ja nemlig, næsten nede for enden

Jeg viste det til min veninde igår, hun var ved at dø af grin  Tror (håber!) der solgt en hel del mere i resten af butikken

Sjovt at jeg ikke er den eneste 

Anmeld

20. november 2011

Sucker for love

-Sigrid- skriver:

Ja nemlig, næsten nede for enden

Jeg viste det til min veninde igår, hun var ved at dø af grin  Tror (håber!) der solgt en hel del mere i resten af butikken

Sjovt at jeg ikke er den eneste 

Det håber jeg da 

- jeg har købt enorm mange film derinde!

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Sucker for love skriver:

Det håber jeg da 

- jeg har købt enorm mange film derinde!

Haha min kæreste købte min julegave derinde sidste år 

Ej det er et stk fin butik 

Anmeld

20. november 2011

Sucker for love

-Sigrid- skriver:

Haha min kæreste købte min julegave derinde sidste år 

Ej det er et stk fin butik 

Haha - jeg købte min fars derinde, det var det eneste sted jeg kunne finde den film han ønskede sig 

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Sucker for love skriver:

Haha - jeg købte min fars derinde, det var det eneste sted jeg kunne finde den film han ønskede sig 

Ja, de har mange af de "gamle" film og bøger  Min veninde fandt en bog hun havde ledt efter i godt 2 år

Anmeld

20. november 2011

Sucker for love

-Sigrid- skriver:

Ja, de har mange af de "gamle" film og bøger  Min veninde fandt en bog hun havde ledt efter i godt 2 år

Hvad skulle man dog gøre uden den butik haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.