Ad, hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke lige om der er smidt det rigtige sted men eller må den blive flyttet

Nå, men til problemet og jeg siger på forhånd at der er lidt klamt.. For 2-3 uger skete der noget meget underligt! Jeg var på toilettet og lige pludselig kunne jeg mærke noget underligt ved skedeindgangen jeg tjekkede selvfølgelig og fandt ud af at det var et lille stykke pap  Jeg tænker "hvad f****n sker der her!!!??" Nå, men jeg gik ud fra at det må ha været noget fra min tampon da jeg bruger dem med indføringshylster. For en sikkerhedsskyld mærker jeg lige efter lidt længere oppe for at se om jeg kunne mærke mere, men det kunne jeg ikke!

Nu idag er det samme set, denne gang et der TOPPEN af indføringshylstret som er kommet ud af mig!! Altså igen et stykke pap og så er det jeg tænker, om jeg burde gå til min læge eller om jeg bare skal regne med at det så var det sidste? Og hvordan er det dog kommet derop? Kan det være "knækket af", eller? Og er det farligt?

Puha, jeg har det virkelig skidt lidt nu og håber ikke der er mere!!

Det skal lige siges at min kæreste og jeg har haft sex flere gange efter første episode, men har stadig intet kunne mærke! Underligt!!?

Hjælp piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen der kan hjælpe? 

Anmeld

20. november 2011

Moar2011

uhh nej da - jeg ville klart ringe og snakke med lægen om det. - håber ikk det er alvorligt.

Anmeld

20. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Ved ikke lige om der er smidt det rigtige sted men eller må den blive flyttet

Nå, men til problemet og jeg siger på forhånd at der er lidt klamt.. For 2-3 uger skete der noget meget underligt! Jeg var på toilettet og lige pludselig kunne jeg mærke noget underligt ved skedeindgangen jeg tjekkede selvfølgelig og fandt ud af at det var et lille stykke pap  Jeg tænker "hvad f****n sker der her!!!??" Nå, men jeg gik ud fra at det må ha været noget fra min tampon da jeg bruger dem med indføringshylster. For en sikkerhedsskyld mærker jeg lige efter lidt længere oppe for at se om jeg kunne mærke mere, men det kunne jeg ikke!

Nu idag er det samme set, denne gang et der TOPPEN af indføringshylstret som er kommet ud af mig!! Altså igen et stykke pap og så er det jeg tænker, om jeg burde gå til min læge eller om jeg bare skal regne med at det så var det sidste? Og hvordan er det dog kommet derop? Kan det være "knækket af", eller? Og er det farligt?

Puha, jeg har det virkelig skidt lidt nu og håber ikke der er mere!!

Det skal lige siges at min kæreste og jeg har haft sex flere gange efter første episode, men har stadig intet kunne mærke! Underligt!!?

Hjælp piger 

Hvis det var mig ville jeg gå til lægen og få det set efter.

Jeg tror du kan være rolig med at det ikke som sådan er farligt, men self. skal det fjernes hvis der sidder mere deroppe, for ellers kan det jo blive til infektion.

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

uhh nej da - jeg ville klart ringe og snakke med lægen om det. - håber ikk det er alvorligt.

Må heller ringe imorgen :/ 

Men hvordan kan det knække af?

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Hvis det var mig ville jeg gå til lægen og få det set efter.

Jeg tror du kan være rolig med at det ikke som sådan er farligt, men self. skal det fjernes hvis der sidder mere deroppe, for ellers kan det jo blive til infektion.

Det er også infektion jeg er mest bange for! Forstår bare ikke hvordan det kan ske?!

Anmeld

20. november 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Må heller ringe imorgen :/ 

Men hvordan kan det knække af?

ja, det er jo et godt spørgsmål

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

ja, det er jo et godt spørgsmål

Ja. Forstår det virkelig ikke 

Anmeld

21. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Det er også infektion jeg er mest bange for! Forstår bare ikke hvordan det kan ske?!

Næh, det virker mærkeligt... men tror ikke at du skal være så bange igen, hvis du bare får det set efter nu og ikke nøler med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.