Ved ikke lige om der er smidt det rigtige sted men eller må den blive flyttet

Nå, men til problemet og jeg siger på forhånd at der er lidt klamt.. For 2-3 uger skete der noget meget underligt! Jeg var på toilettet og lige pludselig kunne jeg mærke noget underligt ved skedeindgangen jeg tjekkede selvfølgelig og fandt ud af at det var et lille stykke pap 
Jeg tænker "hvad f****n sker der her!!!??" Nå, men jeg gik ud fra at det må ha været noget fra min tampon da jeg bruger dem med indføringshylster. For en sikkerhedsskyld mærker jeg lige efter lidt længere oppe for at se om jeg kunne mærke mere, men det kunne jeg ikke!
Nu idag er det samme set, denne gang et der TOPPEN af indføringshylstret som er kommet ud af mig!! Altså igen et stykke pap og så er det jeg tænker, om jeg burde gå til min læge eller om jeg bare skal regne med at det så var det sidste? Og hvordan er det dog kommet derop? Kan det være "knækket af", eller? Og er det farligt?
Puha, jeg har det virkelig skidt lidt nu og håber ikke der er mere!!
Det skal lige siges at min kæreste og jeg har haft sex flere gange efter første episode, men har stadig intet kunne mærke! Underligt!!?
Hjælp piger 
Anmeld