Det er vel bare spam ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2011

meem

Har netop modtaget denne mail:

Efter utallige fors?g p? at n? dig via mobil, vi har sendt dig denne mail for at informere en hindring opstod under vores revision af budgettet for vores kunder I realiteten 20 november 2011 har vi indsamlet i alt 137,20 DKK forkert. Denne fejl er f?rst og fremmest korrespondancen fra dit fornavn og efternavn med en anden klient har det slut med at lave en tilbagebetaling p? dine vegne bedes du venligst klikke p? linket nedenfor, og give alle oplysninger, der kan accelerere tilbagebetalingen . Udfyld i form af information ved at klikke p? dette link nedenfor

Eftersom den kommer en søndag aften, jeg er ikke kunde hos TDC + æ,ø og å er erstattet af ?, går jeg stærkt ud fra det bare er spam.. Hvad mener i ? andre der har modtaget denne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Noneother

100% fake

Bare sproget alene...

Anmeld

20. november 2011

Tulle28

Helt sikkert spam...

Anmeld

20. november 2011

Lise

Det ligner noget der er oversat af en maskine, f.eks. Google translate.

HVIS det var nogen der havde dig som kunde, så havde de også de oplysninger de skulle bruge.

Anmeld

20. november 2011

meem

Super.. Sletter mailen med det samme

Anmeld

20. november 2011

serinasmor

meem skriver:

Har netop modtaget denne mail:

Efter utallige fors?g p? at n? dig via mobil, vi har sendt dig denne mail for at informere en hindring opstod under vores revision af budgettet for vores kunder I realiteten 20 november 2011 har vi indsamlet i alt 137,20 DKK forkert. Denne fejl er f?rst og fremmest korrespondancen fra dit fornavn og efternavn med en anden klient har det slut med at lave en tilbagebetaling p? dine vegne bedes du venligst klikke p? linket nedenfor, og give alle oplysninger, der kan accelerere tilbagebetalingen . Udfyld i form af information ved at klikke p? dette link nedenfor

Eftersom den kommer en søndag aften, jeg er ikke kunde hos TDC + æ,ø og å er erstattet af ?, går jeg stærkt ud fra det bare er spam.. Hvad mener i ? andre der har modtaget denne ?

FAKE

svar ikke på den  !!!

Anmeld

20. november 2011

JulieE

Helt sikker Fishing!!!! Lad for gudskyld være med at svare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.