Fyld til wraps

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.087 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. november 2011

spj

Er der nogen der har en opskrift på wraps med fyld? Der må meget gerne indgå avoccado og kylling i.
Skal på familietur i næsten weekend og tænkte det kunne være en god lækker frokost at få.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

lycly

spj skriver:

Er der nogen der har en opskrift på wraps med fyld? Der må meget gerne indgå avoccado og kylling i.
Skal på familietur i næsten weekend og tænkte det kunne være en god lækker frokost at få.

Kylling, avocado, salat, agurk og majs kunne du jo putte i? Det er nemt og smager skønt

Ellers så plejer vi at lave wraps med laks og hjemmelavet mandelpesto og salat. Smager fantastisk også

Anmeld

20. november 2011

come2

Vi plejer at mose avocado og blande det med cremefraice (staves) og så smage til med hvidløg

Anmeld

20. november 2011

Dinna88

Jeg laver dressing af blendet avocado, tomat, salt, peber og citronsaft.

Og så kan du lave kylling i tomat eller brunet kød.

Jeg spiser ikke kød, så jeg bruger bare en masse grøntsager; peber, gulerod, champignon, agurk, tomat, majs, salat, eeeh.... en masse  

Skal det være lidt sjovere, og må det tage lidt længere tid, så putter jeg falafe i

Anmeld

20. november 2011

spj

LunaLykke skriver:

Kylling, avocado, salat, agurk og majs kunne du jo putte i? Det er nemt og smager skønt

Ellers så plejer vi at lave wraps med laks og hjemmelavet mandelpesto og salat. Smager fantastisk også

Det lyder også godt med laks og mandelpesto. Hvordan laver du det?

Anmeld

20. november 2011

spj

come2 skriver:

Vi plejer at mose avocado og blande det med cremefraice (staves) og så smage til med hvidløg

Det smager også godt. Det var egentligt en god ide så kan man bruge det som dressing.

Anmeld

20. november 2011

Dinna88

Her den anden dag fik vi pandekager med røget laks, hjertesalat og dressing lavet af creme fraiche med citron i - er du vimmer, det gik godt ind ved svigerne

Anmeld

20. november 2011

spj

Dinna88 skriver:

Jeg laver dressing af blendet avocado, tomat, salt, peber og citronsaft.

Og så kan du lave kylling i tomat eller brunet kød.

Jeg spiser ikke kød, så jeg bruger bare en masse grøntsager; peber, gulerod, champignon, agurk, tomat, majs, salat, eeeh.... en masse  

Skal det være lidt sjovere, og må det tage lidt længere tid, så putter jeg falafe i

Det lyder også godt.

Vi skal vidst bare slå os løs med grøntsagerne

Anmeld

20. november 2011

lycly

spj skriver:

Det lyder også godt med laks og mandelpesto. Hvordan laver du det?

Laksen er de der frosne lakseportioner som skal tilberedes i ovn først. 

Pestoen laves af:

Ca. 100 gram mandler
1 bundt persille
1 fed hvidløg (presset)
Salt og peber
Olivenolie (tilsæt lidt ad gangen til det hænger sammen, men ikke er for "vådt")

Mandlerne blendes først og bagefter blendes det hele sammen. Og voila, så har man sin helt egen, super lækre pesto  

Anmeld

20. november 2011

spj

Dinna88 skriver:

Her den anden dag fik vi pandekager med røget laks, hjertesalat og dressing lavet af creme fraiche med citron i - er du vimmer, det gik godt ind ved svigerne

Det lyder også godt. Tror vi skal have lidt med laks og lidt med kylling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.