Andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

haha ja, det sker sku kun 1 gang i ens liv hvis man er heldig at man må kommendere med sine forældre! og jeg skal nyde det! alle de gange de kommendere med mig herhjemme!!! åååh det er nogle gange til at få stress af! så jeg glæder mig!  

Hvis jeg boede hjemme kan jeg love dig for jeg havde kommanderet med min far (mine forældre er skilt)!! Med alle de gange man har ryddet op og vasket op, så måtte det sku være hans tur:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

EKBJ

Anonym skriver:

Der må være mange dumme kommentere om din alder? :s jeg gætter på det ikke var planlagt så? Men tillykke med det! :-)

Det er det også, men for mig er det bare vigtigst at min familie og min kærestes familie støtter mig. 

Det var ikke planlagt, men fandt ud af det "forsent"..

Mange tak :-).  

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Det er det også, men for mig er det bare vigtigst at min familie og min kærestes familie støtter mig. 

Det var ikke planlagt, men fandt ud af det "forsent"..

Mange tak :-).  

Det er helt sikkert også sådan man skal tænke :-)

Anmeld

20. november 2011

wmillapigenw

Anonym skriver:

Hvis jeg boede hjemme kan jeg love dig for jeg havde kommanderet med min far (mine forældre er skilt)!! Med alle de gange man har ryddet op og vasket op, så måtte det sku være hans tur:-D

haha enig! her rydder jeg også tit op efter dem! men tilgengæld så når jeg ved min mor sidder i stuen og jeg har spist morgenmad lader jeg min tallerken stå så hun kan tage den! for at drille hende

Anmeld

20. november 2011

EKBJ

Anonym skriver:

Det er helt sikkert også sådan man skal tænke :-)

Det er da klart jeg gerne ville have ventet med at få barn, men nu går jeg bare og glæder mig helt vildt!! :-). 

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

bulderfiz skriver:

Altså min kæreste er fast besluttet på det er en dreng, men jeg håber bare den er sund og rask, så er jeg glad

Jeg tror også min kæreste helst vil have en dreng, men eg har det på nøjagtig samme måde som dig, at den bare skal være sund og rask :-)

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Det er da klart jeg gerne ville have ventet med at få barn, men nu går jeg bare og glæder mig helt vildt!! :-). 

Årh det var godt, og kan jeg godt forstå! :-)

Anmeld

20. november 2011

miinimeal

hejsa(;

jeg er ikk igang med pb men jeg har en dreng på 15 mdr og jeg er 18 og jeg er igang med uddannelse nu(;

Anmeld

20. november 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Ihh hvor hyggeligt, vi startede i oktober, fik så min mens efter, men håber på der er noget når jeg skal teste næste gang :-)

Jeg krydser fingre for dig 

Du kan evt sende mig en pb, måske kunne vi følge hinanden lidt

Anmeld

20. november 2011

LouiseRH

Anonym skriver:

Jeg tror også min kæreste helst vil have en dreng, men eg har det på nøjagtig samme måde som dig, at den bare skal være sund og rask :-)

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.