Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åååh, det er synd for lille-chefen! Han har feeeber! 39,5 og han veksler mellem at have det rigtig skidt og være nogenlunde frisk. Han har fået mellemøresnbetændelse, så han er på pencilin .. Det er første gang jeg har en rigtig syg dreng - og så er han tilmed ved at få tænder oven i købet!Men her er da et lille hyggeligt billede, af Victor der hører Bamse & Kylling ...Det er farmand der sser bold i baggrunden Derfor hørebøfferne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Åååh, det er synd for lille-chefen! Han har feeeber! 39,5 og han veksler mellem at have det rigtig skidt og være nogenlunde frisk. Han har fået mellemøresnbetændelse, så han er på pencilin .. Det er første gang jeg har en rigtig syg dreng - og så er han tilmed ved at få tænder oven i købet!Men her er da et lille hyggeligt billede, af Victor der hører Bamse & Kylling ...Det er farmand der sser bold i baggrunden Derfor hørebøfferne
øv øv men rigtigt god bedring med ham.. men skønt billede
liwsmor skriver: øv øv men rigtigt god bedring med ham.. men skønt billede
hehe, ja.., Det er et fint billede Mange tak..
Hehe hvor ser han dejlig ud! Men stakkels dreng og da også forældre, det er SÅ hårdt når de små pus har mellemørebetændelse
Rigtig godbering til ham Jeg er sikker på at bamse og kylling hjælper!
åh den stakkel .. Skønt billede af ham Håber snart det er på retur - god bedring med ham
Sirup skriver: Hehe hvor ser han dejlig ud! Men stakkels dreng og da også forældre, det er SÅ hårdt når de små pus har mellemørebetændelse Rigtig godbering til ham Jeg er sikker på at bamse og kylling hjælper!
hihihi, Bamse & Kylling hjalp lit på humøret.. Det er SÅ hårdt når de er sløje, og man kan se på dem at de har ondt!! Men han klare det SÅ flot
Lukasmor skriver: åh den stakkel .. Skønt billede af ham Håber snart det er på retur - god bedring med ham
mange tusinde tak nu har han været syg i en lille uge, og lægen mente ikke han fejlede andet end en forkølelse, men så var vi ved akut-tid ved lægen i fredags, og der kunne lægen konstaterer en slem omgang mellemøresbetændelse.. SUK!! Så nu må den sygdom godt gå væk ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128