fleecedragt, hvor længe ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.578 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. november 2011

MissTas

hej piger jeg skal føde i midten/slut af februar og har lige et spørgsmål angående fleecedragt.. vi har en flyverdragt til hende til den første måned til når hun ligger i barnevognen, men hvor længe ligger de i fleecedragt i barnevognen? er det til april? maj ? eller.. er lidt i tvivl om hvad størrelse jeg skal købe den næste i alt afhængig af hvor længe de bruger den .. håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

MissTas

vil gerne købe en hummel fleecedragt nemlig, men har hørt de er meget små i størrelsen.. hvis vi har en str. 56 nu i en fra name it, skal vi så købe hummel i 68 eller ?

Anmeld

20. november 2011

MissTas

slet ingen der vil dele deres erfaringer ? :/

Anmeld

20. november 2011

maria_wlt

I maj måned bruger de ihvertfald ikke fleecedragt.. 

Skal baby ligge med dyne eller i pose??

Anmeld

20. november 2011

MissTas

maria_wt skriver:

I maj måned bruger de ihvertfald ikke fleecedragt.. 

Skal baby ligge med dyne eller i pose??

hun kommer til at ligge på et lammeskindstæppe i barnevognen oven på madressen og så med dyne..

Anmeld

20. november 2011

Kløver

MissTas skriver:

JJeJegvtiTilvillhej piger jeg skal føde i midten/slut af februar og har lige et spørgsmål angående fleecedragt.. vi har en flyverdragt til hende til den første måned til når hun ligger i barnevognen, men hvor længe ligger de i fleecedragt i barnevognen? er det til april? maj ? eller.. er lidt i tvivl om hvad størrelse jeg skal købe den næste i alt afhængig af hvor længe de bruger den .. håber nogen kan hjælpe

Jeg ville vente, for kommer meget an på vejret og hvornår de kommer ud. Vores søn er fra slut jan og kom først ud efter 1 mdr s tid og vi brugte aldrig flyverdragt. Vi brugte en fleece lignende dragt og varm dyne eller sleebee

Anmeld

20. november 2011

eliasogmor

MissTas skriver:

hej piger jeg skal føde i midten/slut af februar og har lige et spørgsmål angående fleecedragt.. vi har en flyverdragt til hende til den første måned til når hun ligger i barnevognen, men hvor længe ligger de i fleecedragt i barnevognen? er det til april? maj ? eller.. er lidt i tvivl om hvad størrelse jeg skal købe den næste i alt afhængig af hvor længe de bruger den .. håber nogen kan hjælpe

hmm.. jeg fødte i jan.. og han havde ikke flyverdragt, men en fleecedragt.. da han ikke ordentlig kan ånde  i en flyverdragt, under dyne og tæppe og sådan.. så har havde han fleccedragt på fra jan mdr...

Anmeld

20. november 2011

MissTas

Maja84 skriver:

Jeg ville vente, for kommer meget an på vejret og hvornår de kommer ud. Vores søn er fra slut jan og kom først ud efter 1 mdr s tid og vi brugte aldrig flyverdragt. Vi brugte en fleece lignende dragt og varm dyne eller sleebee

okay .. tusind tak for svar det hjalp lidt på det .. men nej, hun kommer nok ikke ud den første måneds tid her heller

Anmeld

20. november 2011

birthee

MissTas skriver:

Min bror og søster (december og januar-barn) har aldrig sovet i fleecedragt eller flyverdragt i barnevognen... og de har begge været ude og sove fra de var et par dage gamle... så jeg ville da nok nøjes med den dragt du har købt... caroline er 8 mdr. nu her, og ja, jeg har da en mor der har syet en fleecedragt til hende, men det bliver nok lige så meget til at køre bil i...

Anmeld

20. november 2011

SukkerDronning

Jeg ville vente, mon ikke der også er en hummel fleecedragt tilbage til den tid Det komme jo meget an på vejret og på hvor stor din baby er. Og når først du har født kan det være du slet ikke vil have fleecedragt men har en helt anden og bedre løsning for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.