Er mega skuffet :( kan jeg tillade mig det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. november 2011

LilleLene

Min kæreste skulle på en stor jagt i dag, og ville være vvæk det meste af dagen. Eftersom jeg hader at være alene hjemme, havde jeg lavet en aftale med min bedste veninde, hun skulle bare have pakket til skoleophold i dag, men ellers ingenting

Så var jeg inde i vila igår hvor hun arbejde, skulle købe en gave til min søster Og vi kommer ind på det i dag, og hun fortæller at de skal passe hendes kærestes niece på 4 mdr (hvilket jeg OVERHOVEDET ikke fatter, da de er 19 og 23, og ingen børn har + de er ikke helt vildt oppe og køre over børn, og så syntes jeg ikke man skal lade så unge passe én på 4 mdr og hun skal overnatte)

Nå men fint fint, jeg elsker jo børn, så det gør jo ingenting, vi skulle ikke noget vildt, bare hygge sammen.

Så skriver jeg i morges om de havde fået noget søvn, og om hvornår vi skulle være sammen i dag ?
Det ved hun ikke lige, for hun ved ikke hvornår niecen bliver hentet. Hmm syntes det lyder mærkeligt, men okay jeg hopper i seng igen og sover til kl 12.

Jeg skriver så om jeg må komme derover ved en ét tiden. Og hun svare en time efter, at hun ikke er hjemme, og niecen nok først bliver hentet sent, så om vi ikke kunne være sammen i aften (Der er min kæreste jo hjemme igen, så går ideen i det jo lidt af)

Jeg spørger om det ikke er ligemeget om niecen er der eller ej, for det er ligesom om hun bruger det som en undskyldning, og hun svare jo, men at de stadig ikke er hjemme :/

Bliver faktisk rigtig skuffet, også når jeg kan læse på hendes face, at hun skal til fødselsdag i dag, hvorfor laver hun så en aftale med mig, når hun alligevel ikke kan :/

Har ikke mange veninder, da mange af dem ikke har været værd at samle på, så bliver man sku ked af det, når den bedste veninde er sådan her :/

Skulle lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Mumto3

Ja, jeg synes godt du kan være skuffet over din veninde!Men jeg synes også hun kan være skuffet over dig.Du skriver direkte at der er ikke nogen pointe i at være sammen med hende i aften for der er din kæreste jo hjemme og hun skulle jo bare undereholde dig imens du var alene, for det kan du ikke lide at være. Det handler altså ikke om at du har lyst til at være sammen med hende, men om at du ikke vil være alene, og så ville jeg føle mig godt nok føle at min veninde brugte og udnyttede mig, hvis det var med den på.

Anmeld

20. november 2011

LilleLene

Mumto3 skriver:

Ja, jeg synes godt du kan være skuffet over din veninde!Men jeg synes også hun kan være skuffet over dig.Du skriver direkte at der er ikke nogen pointe i at være sammen med hende i aften for der er din kæreste jo hjemme og hun skulle jo bare undereholde dig imens du var alene, for det kan du ikke lide at være. Det handler altså ikke om at du har lyst til at være sammen med hende, men om at du ikke vil være alene, og så ville jeg føle mig godt nok føle at min veninde brugte og udnyttede mig, hvis det var med den på.

har udtrykket mig forkert

Hun vidste godt jeg skulle være alene, og ved hvordan jeg har det, og hun har det på samme måde, så det ved vi godt om hinanden
Så det var ikke fordi jeg bruger hende til "trøsteklud" overhovedet ikke

Og vi har det også begga på samme måde, hvis kæsten ikke har været hjemme hele dagen, vil vi gerne have aftenen med ham

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Kan udemærket godt forstå du synes det er træls, hader selv når en af mine veninder laver aftaler om hele tiden.

Men synes nu stadig det er rigtigt tarveligt af dig at skrive du ikke kan forstå de får lov at passe babyen, da de er unge (forholdsvis 19 og 23) men du selv kun er 18 og skal til at være mor. - Synes ikke der er den store forskel. Dette er bare min mening, ingen bitchfight.

Anmeld

21. november 2011

LilleLene

Benjamins'mor skriver:

Kan udemærket godt forstå du synes det er træls, hader selv når en af mine veninder laver aftaler om hele tiden.

Men synes nu stadig det er rigtigt tarveligt af dig at skrive du ikke kan forstå de får lov at passe babyen, da de er unge (forholdsvis 19 og 23) men du selv kun er 18 og skal til at være mor. - Synes ikke der er den store forskel. Dette er bare min mening, ingen bitchfight.

Hun har bare ingen moderinstinkt, og er slet ikke klar til små børn endnu, siger hun også altid selv

Hvis mit barn på 4 mdr skulle passes, ville jeg nok få det passet af bedsteforældre eller folk der selv har haft så små børn, men det er jo bare min mening

Anmeld

21. november 2011

N1

Benjamins'mor skriver:

Må give dig ret her 

Jeg bliver 19 lige om lidt og skal selv være mor, og jeg har da passet min storebror's søn (som jeg har et godt forhold til) også da han kun var 4 måneder, og der har aldrig været problemer.

Så kan ikke se hvorfor veninden ikke skulle kunne se efter barnet sammen med hendes kæreste.
(Hvis noget skulle "gå galt" kan de jo ringe efter forældrende)

Anmeld

21. november 2011

LilleLene

N1 skriver:

Må give dig ret her 

Jeg bliver 19 lige om lidt og skal selv være mor, og jeg har da passet min storebror's søn (som jeg har et godt forhold til) også da han kun var 4 måneder, og der har aldrig været problemer.

Så kan ikke se hvorfor veninden ikke skulle kunne se efter barnet sammen med hendes kæreste.

Men du skal selv til at mor, dvs at du er klar til det

Det mener hun jo ikke engang selv hun er... Men det er også ligemeget, det er jo bare min menning

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

N1 skriver:

Må give dig ret her 

Lige præcis. Synes det var en ret led kommentar.

Anmeld

21. november 2011

N1

LilleLene skriver:

Men du skal selv til at mor, dvs at du er klar til det

Det mener hun jo ikke engang selv hun er... Men det er også ligemeget, det er jo bare min menning

Det er selvfølgelig rigtigt nok 

Håber du finder på noget du kan lave indtil din kæreste kommer hjem.

Anmeld

21. november 2011

dpb

LilleLene skriver:

Hun har bare ingen moderinstinkt, og er slet ikke klar til små børn endnu, siger hun også altid selv

Hvis mit barn på 4 mdr skulle passes, ville jeg nok få det passet af bedsteforældre eller folk der selv har haft så små børn, men det er jo bare min mening

Kan godt forstå du bliver skuffet.... forstår heller ikke hvorfor hun så ikke har meldt ud noget tidligere om ikke andet at hun desværre ikke kunne alligevel, så du havde mulighed for at lægge andre planner

At de skulle passe hendes niece kan der jo være mange årsager til, så den syntes jeg ikke er helt fair at udtale sig om... det kan jo også godt være at hun ikke har det bedste moderinstinkt endnu, men hvordan er hendes kæreste? og så vil jeg også mene at én ting er at man ikke selv er klar til at få børn endnu, men noget andet er at passe andres... for at have børn på lånebasis er laaaaannggttt lettere end at have egne 24/7

men som sagt kan jeg godt forstå du er skuffet over hendes opførsel over for dig, jeg syntes også selv det er træls når man har haft en aftale med en veninde i lang tid og den så bliver aflyst i sidste øjeblik

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.