min prins har været syg og nu med sort afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.517 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2011

MorTil4<3

Hej alle, jeg håber i kan hjælpe mig lidt her , vores søn har været syg i et døgns tid med feber og rigtig pyldergøj, i nat var det på sit højeste og jeg gav ham børnepanodil omking kl 02.00 og om ikk drengen sov til kl 10! ! og har hverken feber eller noget mere, han er stadig lidt pyldret og træt og sådan, men man bruger jo også meget energi når man er syg

nu er det sådan at jeg lige har været ude og skifte ham fordi han havde lavet afføring, og om jeg ikk ser at det er SORT! det er lige så sort som tjære! og lidt flydende faktisk, MEN dog ikk lugtende, det lugter som det plejer . .

kan det være børnepanodilen han har haft fået nogle gange i løbet af det sidste døgns tid eller hvad??

det skal siges han spiste meget godt normalt selvom han var syg, da så snart at feberen faldt fik vi en masse i ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hej.

Jeg har aldrig oplevede at min børn har fået sort aff. af panodil. Han kan ikke have spist noget der kunne farve hans aff. sort som rødbeder der farver aff. rød. Ved ikke lige hvad det skulle være der kan farve det sort. Hvis jeg var dig ville jeg kontaket egen læge.

Ikke for at male fanden på væggen men der skal nok lige obs. at det ikke er blod der er i hans aff.

God bedring med ham.

Anmeld

20. november 2011

Gittemor09

MilleMus1988 skriver:

Hej alle, jeg håber i kan hjælpe mig lidt her , vores søn har været syg i et døgns tid med feber og rigtig pyldergøj, i nat var det på sit højeste og jeg gav ham børnepanodil omking kl 02.00 og om ikk drengen sov til kl 10! ! og har hverken feber eller noget mere, han er stadig lidt pyldret og træt og sådan, men man bruger jo også meget energi når man er syg

nu er det sådan at jeg lige har været ude og skifte ham fordi han havde lavet afføring, og om jeg ikk ser at det er SORT! det er lige så sort som tjære! og lidt flydende faktisk, MEN dog ikk lugtende, det lugter som det plejer . .

kan det være børnepanodilen han har haft fået nogle gange i løbet af det sidste døgns tid eller hvad??

det skal siges han spiste meget godt normalt selvom han var syg, da så snart at feberen faldt fik vi en masse i ham

det lyder bestemt ikke rart..

har lige været ude og passe børn i en dagpleje/gæstestue (pga. sygdom)

og en af drengene havde også tjære sort afføring... det havde noget med hans blodlegemener at gøre..

det er ikke for at gøre dig nervøs... men ville bestemt være obs på det, for det ses ikke ret tit med sort afføring....

Anmeld

20. november 2011

Mortiltodrenge

Jeg ville helt sikkert kontakte lægen. Sort afføring kan skyldes blod.

Anmeld

20. november 2011

Maja88

det har min datter også haft efter panodil...

hvis der er blod i er du ikke i tvivl for det STINKER

Anmeld

20. november 2011

serinasmor

vil bare lige informere om at rødkål i store mængder giver sort afføring ..

og blåbær også

serina spiste nemlig nærmest ikke andet sidste juleaften .. til gengæld spiste hun nok af det  hun var vel sulten

og blåbær .. tjae .. dem spiste vi i lidt for store mængder denne sommer ... de var nemlig over det hele i midt sverige og midt norge ... og gratis ..

derfor har jeg denne bonusviden

Anmeld

20. november 2011

NikolineMor

Jeg ved at store mængder jerne giver sort aff. så har han spist meget broccoli eller ligende? det kan også være du har fået lavet en lille reven i numsen da du stak pillen op, som kan danne mørk aff?

dog ville jeg lige meget hvad kontakte lægen da det jo også kan være mange andre ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.