Gaveideer til småbørnsfamilier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. november 2011

FjolleTrold

Her er et par gode ideer til julegaver til de kære små. Alt sammen noget, som jeg selv producerer. I kan læse mere om de forskellige produkter og se flere slags stof og muligheder på:

http://fjolletrold.blogspot.com

Barnevognspude er rigtig god fra omkring 3-4 mdr og koster 150 kr. pp

Har I spørgsmål, så skriv endelig ;o)

ho ho ho

PS - der er også spisesmække og bandanatørklæder på bloggen inden længe!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

FjolleTrold

Måske jeg lige kort skulle præsentere de forskellige produkter

Barnevognspuden (150 kr. pp): Nu er det slut med at pakke op med puder og dyner, for at den lille kan være med i det, der sker udenfor barnevognen. Super pude der kan bruges i barnevognen omkring 3-4 mdr. alderen. Det er vigtigt, at barnet kan holde hovedet selv!  Puden støtter den lille både i ryggen og i siden, så barnet ikke tilter til siden

Baggybag (125 kr. pp): er en taske i pusletasken / den store dametaske. Mange har spurgt mig, om jeg ikke vil sy en taske, hvor der lige er plads til et par bleer, en stofble, pusleunderlag, vådservietter og zinksalve. Og den har jeg kreeret - med velcrolukning, så den er lige til at åbne. E n taske til det nødvendige, når du skifter den lille.

Sutteposer (45 kr. pp):Jeg var så træt af, at sutterne lå sammen med alt muligt andet i barnevognen. Og i vuggestuen gemte der sig pludselig mange sutter rundt om i ekstra-tøj-kassen.

Frugtposer (75 kr. pp): Med voksdug, så most frugt bliver inde i posen. Let at tørre af. Plads til billede af barnet, så han/hun altid kan finde sin frugt. Snorestoppere, så barnet selv kan åbne og lukke posen.

Hynder til div. højstole - ex. Tripp Trapp, Ikea, Hokus Pokus

Anmeld

21. november 2011

FjolleTrold

Opsedasse - så flere får øje på den

Anmeld

22. november 2011

FjolleTrold

Så er der lavet spisesmække...

Da overlockeren driller bliver de til 2. sort. indtil den stopper med det nissedrilleri. Det er syninger i halskanten der ikke ligge helt tæt til kanten. Absolut INGEN betydning for brugen

45 kr. pr. stk pp og 3 for 120 kr pp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.