Måske jeg lige kort skulle præsentere de forskellige produkter 
Barnevognspuden (150 kr. pp): Nu er det slut med at pakke op med puder og dyner, for at den lille kan være med i det, der sker udenfor barnevognen. Super pude der kan bruges i barnevognen omkring 3-4 mdr. alderen. Det er vigtigt, at barnet kan holde hovedet selv! Puden støtter den lille både i ryggen og i siden, så barnet ikke tilter til siden
Baggybag (125 kr. pp): er en taske i pusletasken / den store dametaske. Mange har spurgt mig, om jeg ikke vil sy en taske, hvor der lige er plads til et par bleer, en stofble, pusleunderlag, vådservietter og zinksalve. Og den har jeg kreeret - med velcrolukning, så den er lige til at åbne. E n taske til det nødvendige, når du skifter den lille.
Sutteposer (45 kr. pp):Jeg var så træt af, at sutterne lå sammen med alt muligt andet i barnevognen. Og i vuggestuen gemte der sig pludselig mange sutter rundt om i ekstra-tøj-kassen.
Frugtposer (75 kr. pp): Med voksdug, så most frugt bliver inde i posen. Let at tørre af. Plads til billede af barnet, så han/hun altid kan finde sin frugt. Snorestoppere, så barnet selv kan åbne og lukke posen.
Hynder til div. højstole - ex. Tripp Trapp, Ikea, Hokus Pokus
Anmeld