test af sædkvalitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.908 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Anonym trådstarter

Hej

Er anonym da jeg ikke regner med manden synes det er særlig sjovt at kunne google dette emne om sig selv.

Min mand har længe gået og forsøgt at udskyde projekt baby og jeg har nu opdaget det er fordi han frygter, han har for dårlig sæd til at gøre mig gravid, derfor ville vi hører om nogle af jer ved hvor man kan få testet sin sædkvalitet i klinik i områderne: Århus, Horsens, Vejle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Anonym trådstarter

Hvis ingen af jer har nogen forslag til steder, har I så erfaring med hjemmetest? kom endelig erfaringer, både negative og positive.

Anmeld

20. november 2011

Nessie

I kan da godt prøve med en hjemmetest, men tænker at det måsker er lidt spild af penge.

Synes at I skal få en tid hos lægen, som så kan henvise jer til videre undersøgelser.

Ellers kan I jo altid henvende jer hos en privatklinik, og betale for en undersøgelse dér. Den vil under alle omstændigheder være mere nøjagtig en en hjemmetest

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

I kan da godt prøve med en hjemmetest, men tænker at det måsker er lidt spild af penge.

Synes at I skal få en tid hos lægen, som så kan henvise jer til videre undersøgelser.

Ellers kan I jo altid henvende jer hos en privatklinik, og betale for en undersøgelse dér. Den vil under alle omstændigheder være mere nøjagtig en en hjemmetest

Tror også kærsten helst vil på en klinik, med hensyn til at gå til skolen kan vi vel ikke få en henvisning medmindre vi har forsøgt i et år først? og det har vi jo ikke, fordi han ikke tør starte grundet det her. Men det var egentlig derfor jeg har spurgt om der er nogle der gider linke til en klinik, for jeg synes ikke jeg kan finde nogle der tilbyder at teste det.

Anmeld

20. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

Tror også kærsten helst vil på en klinik, med hensyn til at gå til skolen kan vi vel ikke få en henvisning medmindre vi har forsøgt i et år først? og det har vi jo ikke, fordi han ikke tør starte grundet det her. Men det var egentlig derfor jeg har spurgt om der er nogle der gider linke til en klinik, for jeg synes ikke jeg kan finde nogle der tilbyder at teste det.

Nej, lægen vil jo nok sige at I skal have prøvet et års tid først.

Jeg kender ikke lige til nogen klinikker i jeres område, kun til Brædstrup, men det er en offentlig klinik.

Der ligger en klinik i Fredericia som tester, men det er måske for langt væk for jer. Det er www.ivf-syd.dk

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Nej, lægen vil jo nok sige at I skal have prøvet et års tid først.

Jeg kender ikke lige til nogen klinikker i jeres område, kun til Brædstrup, men det er en offentlig klinik.

Der ligger en klinik i Fredericia som tester, men det er måske for langt væk for jer. Det er www.ivf-syd.dk

Mange tak

Anmeld

21. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Han skal gå til sin egen læge,og få en henvisning,samtidig udlevere de røveglas,og på de medfølgende papir står der hvor og hvornår prøven kan afleveres ( det er formentlig på et sygehus).

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

mea skriver:

Han skal gå til sin egen læge,og få en henvisning,samtidig udlevere de røveglas,og på de medfølgende papir står der hvor og hvornår prøven kan afleveres ( det er formentlig på et sygehus).

det kan man vel kun efter man har forsøgt at blive gravid i et år?

Anmeld

21. november 2011

MaleneJensen

Hejsa.. Altså mig og min kæreste snakkede meget med en gynækolog fordi vi havde problemer med af blive gravid og dernede ved ham blev min kæreste tjekket så tror sagtens ved gynækologer du kan hvis det er.. Ham vi var ved bor i Randers og er rigtig Flink hvis det er

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

MaleneJensen skriver:

Hejsa.. Altså mig og min kæreste snakkede meget med en gynækolog fordi vi havde problemer med af blive gravid og dernede ved ham blev min kæreste tjekket så tror sagtens ved gynækologer du kan hvis det er.. Ham vi var ved bor i Randers og er rigtig Flink hvis det er

Okay men tror du også det er muligt inden vi begynder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.