En tak til Alexis..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. november 2011

FamilenStorm

Hejsa Alexis..

Vil gerne Takke dig for at du oprettende en debat omkring hvad du kunne komme i en julekurv og derefter delte et link til en fb gruppe..

Fik tilmeldt mig gruppen og fik tildelt en familie..

Og Nøj hvor er jeg glad for at have Fået denne mulighed, at kunne hjælpe en familie med at få en hyggelig jul..

Så tak fordi du lige fik gjort mig opmærksom på det her i en ellers travl hverdag

Juleknus herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Guldet

Hvor er det stort af dig ;-) kan man stadig nå at lave en kurv til nogen og hvad har du puttet i og aflevere du den selv? Undskyld alle de spørgsmål søde.. Knus Julie

Anmeld

19. november 2011

Happiness

FamilenStorm skriver:

Hejsa Alexis..

Vil gerne Takke dig for at du oprettende en debat omkring hvad du kunne komme i en julekurv og derefter delte et link til en fb gruppe..

Fik tilmeldt mig gruppen og fik tildelt en familie..

Og Nøj hvor er jeg glad for at have Fået denne mulighed, at kunne hjælpe en familie med at få en hyggelig jul..

Så tak fordi du lige fik gjort mig opmærksom på det her i en ellers travl hverdag

Juleknus herfra..

Hvor er det? Det vil jeg da kigge på. Kunne jo være noget af det jeg har liggende er guld værd for andre

Anmeld

19. november 2011

mariamiss6

op :D Sikke en god idé :D

Anmeld

19. november 2011

Frk-Lotusblomst

Happiness skriver:

Hvor er det? Det vil jeg da kigge på. Kunne jo være noget af det jeg har liggende er guld værd for andre

http://www.facebook.com/pages/Julehjælp/13556 4456496998

Her er linket.

Anmeld

20. november 2011

FamilenStorm

Mor- til pige skriver:

Hvor er det stort af dig ;-) kan man stadig nå at lave en kurv til nogen og hvad har du puttet i og aflevere du den selv? Undskyld alle de spørgsmål søde.. Knus Julie

Hejsa

Er helt ok...

Min veninde, som var med ude at handle ind til den, fik helt lyst til at være med Så det blev en rigtig fin kurv, med steg, rødkål, glaskartofler, franskekartofler, ris til risengrød, Ingredienser til at kunne bage vaniliekranse, Amo's julekagebagebog, pebernødder, brunkager, juleslik, gløg plus mix og rød saftevand.. Tror det var det meste..

Du kan hjælpe inde på denne gruppe http://www.facebook.com/#!/groups/113471452060104/

Kig inder dokumenter og så julekurve, der står hvem der mangler at få hjælp

Der er også en anden gruppe http://www.facebook.com/groups/113471452060104/#!/ pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998

Kram

Anmeld

20. november 2011

Meliora

FamilenStorm skriver:

Hejsa

Er helt ok...

Min veninde, som var med ude at handle ind til den, fik helt lyst til at være med Så det blev en rigtig fin kurv, med steg, rødkål, glaskartofler, franskekartofler, ris til risengrød, Ingredienser til at kunne bage vaniliekranse, Amo's julekagebagebog, pebernødder, brunkager, juleslik, gløg plus mix og rød saftevand.. Tror det var det meste..

Du kan hjælpe inde på denne gruppe http://www.facebook.com/#!/groups/113471452060104/

Kig inder dokumenter og så julekurve, der står hvem der mangler at få hjælp

Der er også en anden gruppe http://www.facebook.com/groups/113471452060104/#!/ pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998

Kram

Tak for link. Synes ikke lige vores økonomi er til at lave en hel kurv (min mand er på SU, og vi har selv maaange børn i familien der skal have julegaver OG fødselsdagsgaver i december måned.

Men det der andey link, til gruppen hvor man kan give gaver, DET vil jeg da bruge. Jeg får SÅ mange film og spil fra mit arbejde (vareprøver) så dem vil jeg da give:-)

Anmeld

20. november 2011

FamilenStorm

FruRafn skriver:

Tak for link. Synes ikke lige vores økonomi er til at lave en hel kurv (min mand er på SU, og vi har selv maaange børn i familien der skal have julegaver OG fødselsdagsgaver i december måned.

Men det der andey link, til gruppen hvor man kan give gaver, DET vil jeg da bruge. Jeg får SÅ mange film og spil fra mit arbejde (vareprøver) så dem vil jeg da give:-)

Det er heldigvis det gode ved gruppen.. Man kan hjælpe i det omfang man synes man kan...

Der kom også kun SÅ meget i, fordi min veninde valgte at hun gerne ville støtte op om det..

Anmeld

20. november 2011

Lilje82

Det er så fedt med de sider, så dem der mangler hjælpen, har muligheden. Her hjælper vi selv en familie med juletræ, samt alt julemaden.

Anmeld

20. november 2011

FamilenStorm

Lilje82 skriver:

Det er så fedt med de sider, så dem der mangler hjælpen, har muligheden. Her hjælper vi selv en familie med juletræ, samt alt julemaden.

Ja der er FB godt nok en guldside,da det er så let at få det formidlet frem via denne side..

Og er en skøn følelse at kunne hjælpe dem der virkelig trænger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.