Drop og blodprøver :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Anonym trådstarter

Godaften derude

Så er tiden snart inde for at vores behandling skal begynde . Men jeg er ekstrem nåle stræk . Bare tanken afskrækker mig ! En blodprøve kam jeg lige gå med til , men hvor meger forskel er det på blodprøve og så på drop?? Hvor gør det mindst ondt at få lagt drop ? 

Fortsat god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Kindfed

Nålen til blodprøve og nålen til drop er meget ens og bliver lagt på samme måde. Derfor føles det også meget ens og min erfaring er, at dem, der synes at dropanlæggelse er helt forfærdeligt er dem, der har bestemt sig for det på forhånd, fx pga. nåleskræk. Men det er altså næsten det samme. Det er mest typisk at få lagt drop i hånden, det er også der, det er mindst i vejen og sidder bedst.
Held og lykke med det :-)

Anmeld

19. november 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Godaften derude

Så er tiden snart inde for at vores behandling skal begynde . Men jeg er ekstrem nåle stræk . Bare tanken afskrækker mig ! En blodprøve kam jeg lige gå med til , men hvor meger forskel er det på blodprøve og så på drop?? Hvor gør det mindst ondt at få lagt drop ? 

Fortsat god aften

Jeg er også ekstrem nåleskræk udover det sædvanlige! Jeg vil hellere have drop end blodprøve HVIS jeg skal vælge! Husk hvad det er begyndelsen på , så er det nok nemmere at forholde sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.