Julekort - hvad skriver I???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.866 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2011

birthee

Nu er det jo tid til at skrive julekort, og afledt af en anden tråd med hvornår de skal sendes ud, så bliver jeg da lidt nysgerrig på hvad I andre skriver i dem... jeg synes altid det bliver det samme...

Kom med jeres bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Benjamins'mor

Kære XXX

Vi ønsker dig/jer en rigtigt glædelig jul og et rigtigt godt nytår.

Kærlige julehilsner XXX

- Bare et eks. har aldrig skrevet julekort.

Anmeld

21. november 2011

liwsmor

birthee skriver:

Nu er det jo tid til at skrive julekort, og afledt af en anden tråd med hvornår de skal sendes ud, så bliver jeg da lidt nysgerrig på hvad I andre skriver i dem... jeg synes altid det bliver det samme...

Kom med jeres bud

jeg plejer skrive meget personligt som.. 

kæreste ....

vi ønsker jer en glædelig jul og håber i få en fantatisk december og vi glæder os meget til vi ses til jul hvor vi kan nyde hinandens selvskab.

jeg håber i har det fantatisk og håber i nyder hverdagen? her har vi det fint og vi laver det for tiden ..

glædelig jul og godt nytår..

jeg håber i kommer fantatisk ind i det nye år, og håber vi få ligeså mange gode timer sammen, med glæde og smil..

med 1000 kram fra.....

Anmeld

21. november 2011

SS82

Det kommer lidt an på hvem det er til. Men forældre bedsteforældre og søskende som vi har set en del i løbet af året skriver vi:Kære ............Vi ønsker jer en glædelig jul og et fantastisk nytår. Tusind tak for alle de dejlige stunder med jer i 2011 håber på lige så mange om ikke flere i 2012De kærligere hilsner fra...........

Anmeld

21. november 2011

Kageelsker

birthee skriver:

Kom med jeres bud

Følger lige med. Manden har holdt på at der skulle sendes julekort i år, for det gør de i hans familie. Men jeg har dælme aldrig skrevet et, det har vi aldrig rigtig gjort i min familie. Så lidt inspiration ville da være dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.