Arrhg ! ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Anonym trådstarter

ARHG !! .. jeg ville bare ud med det ..

min søn på 6 mdr. er syg, små feber, hals virus, hoster og en tand på vej.
på samme tid som mig, jeg har 40-41 i feber, hovdepine-svimmel, ondt i halsen samt dårligmave! Jeg har bare igen kræfter
Min kæreste er på arbjede kommer hjem tirsdag, kender ikke nogen i den by jeg bor i, hele min familie er i tyskland til familie fødsesldag og min kæreste familie arbjeder. 
Jeg elsker min søn overalt på denne jord han er mit et og alt, men ligenu ville jeg bare give ham væk så jeg kan sove og blive rask så jeg kan tag mig af ham igen, jeg er helt tude færdig. Jeg har aldrig oplevet noget så svært og hårdt, der er meget til at få mig til at græde men nu stor tuder jeg. Min søn er lige flade til ro, men han er så træt men ham ville ikke sove få han ikke få luft når han ligger ned - har prøvet at autostoen og det ville han bestemt ikke, det enste der virker er hans gåstol (som jeg er meget imod at han bruger).. Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre!!!! 
jeg føler mig som verdens dårligset mor..

ARHGG !!!

skulle bare lige ud med det !!! .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Sildefisk

Kære du, du får lige en kæmpe krammer!

Det er skide hårdt at være alene på skansen, når både barn og mor er syg

Kender alt for godt til både at være tilflytter = intet netværk samt en mand der er væk lang tid ad gangen, det er sejt 

Rigtig god bedring til jer begge, prøv om du kan lave alt bare på et minimum, så du får hvilet så meget der er mulighed for 

Anmeld

19. november 2011

gonefishing

Anonym skriver:

ARHG !! .. jeg ville bare ud med det ..

min søn på 6 mdr. er syg, små feber, hals virus, hoster og en tand på vej.
på samme tid som mig, jeg har 40-41 i feber, hovdepine-svimmel, ondt i halsen samt dårligmave! Jeg har bare igen kræfter
Min kæreste er på arbjede kommer hjem tirsdag, kender ikke nogen i den by jeg bor i, hele min familie er i tyskland til familie fødsesldag og min kæreste familie arbjeder. 
Jeg elsker min søn overalt på denne jord han er mit et og alt, men ligenu ville jeg bare give ham væk så jeg kan sove og blive rask så jeg kan tag mig af ham igen, jeg er helt tude færdig. Jeg har aldrig oplevet noget så svært og hårdt, der er meget til at få mig til at græde men nu stor tuder jeg. Min søn er lige flade til ro, men han er så træt men ham ville ikke sove få han ikke få luft når han ligger ned - har prøvet at autostoen og det ville han bestemt ikke, det enste der virker er hans gåstol (som jeg er meget imod at han bruger).. Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre!!!! 
jeg føler mig som verdens dårligset mor..

ARHGG !!!

skulle bare lige ud med det !!! .. 

kender det godt, har det på samme måde idag. min datter på 11 måneder har fået mellemøresbetændelse. Normalt sover hun fra kl 19-08 og er et vildt nemt barn... men NU!!! puha hun vågner hver 30 min og skriger helt vildt. Og jeg ligger med feber og den værste hovedpine.

Og.... har tænkt de samme ting som dig så vi kan føle os som dårlige mødre sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.