Fortvivlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Loan

Hej allesammen

Håber I kan hjælpe mig lidt, synes jeg er proppet med spørgsmål og kan ikke finde et svar på det, som lyder logisk. Og overlægen som holder øje med mine/junior's resultater giver mig altid flere spørgsmål end svar.

Onsdag d. 26 okt (33+0) skulle jeg til flowscanning, og før jeg vidste af det sad jeg med beskeden om nok at skulle regne med at blive sat igang pga en dårlig moderkage. Bliver så indlagt uden svar og bekymringer. Ligger til fredag og bliver udskrevet. Kommer ned både lørdag og søndag til ctg, og kommer mandag i troen om indlæggelse igen. Bliver udskrevet til beskeden om jeg nu pludselig skal til tjek 2 gange ugentligt.

Torsdag d. 3 (34+1) lyder vægtscanningen at han har indhentet lidt af den vægt han var bagefter og jeg nu kunne nøjes med at komme en gang dagligt fordi alt så bedre ud nu.

Tirsdag d. 15 (35+6) får jeg pludselig afvide af overlægen at nu på tirsdag når jeg skal til vægt, flow, fostervandsscanning og ctg nok skal regne med alt efter hvad resultatet siger at bliver sat igang enten tirsdag eller onsdag. Og til hvad jeg forstod var det uanset om han havde indhentet mere eller ej, sådan forstod kæresten det os, og så blev vi sendt hjem uden nogen egentligt svar. Er fuldkommen fortvivlet da jeg ikke kan forstå hvorfor de vil starte mig 3 uger før tid, selvom han indhenter mere af sin vægt. Sidst var han 20,5% for lille.

Har bare lyst til at græde over det hele, især er jeg skrækslagen for de pludselig vil have mig igennem kejsersnit. Fuld respekt for dem som er glade for det, jeg vil bare ikke! Har kæmpet for at blive gravid, ikke fået nogen normal graviditet som ønsket, og vil dælme ikke have mit sidste ønske spoleret pga de læger. Og hvad så hvis han slet ikke er så lille som de scanner ham til?! Er så skrækslagen for alt bare skal gå galt, har os sagt til kæresten at han roligt kan regne med en ulykkelig kæreste hvis de siger kejsersnit.

Er der nogen som kan give det hele bare en smule mening, hvorfor i al verden de vil tage ham før tid hvis alt går fremad!?! Har slet ingen genere overhovedet, og mærker ham utroligt meget dagligt, han er en lille krudtugle derinde, så kan slet ikke få det til at passe i mit hoved han skulle mistrives så meget at han skal ud 3 uger før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

der er jo ingen af os, som kan give dig svaret - det kan kun lægerne. Men en ting kan du være sikker på, de gør det jo kun hvis du vurdere at det er nødvendigt, enten af hensyn til dig eller den lille.

Men SPØRG lægen, og gå ikke derfra før du har forstået hvorfor de gør som de gør. Tag evt. en anden end din kæreste med også, som kan hjælpe jer med at spørge og få svar. Skriv spørgsmålene ned, så du er sikker på at få stillet spørgsmålene. Få evt. en kopi af din journal - tag den med til din egen læge, som så kan forklare dig det stille og roligt.

Anmeld

27. november 2011

Moms

hej loan,

hvordan går det?

der er aldrig kommet en opdatering.

jeg håber du har fået lov at få dit ønske om fødsel opfyldt.

Lad høre fra dig

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.