Freismor skriver:
Nu er kæresten og jeg gået igang med vores vægttab, ikke fordi jeg vejer for meget men simpelthen for at støtte min kære mand og for at blive sundere ! og indtil videre går det super godt !
Til trods for at vi har levet en hverdag med : slik, masser af fedt i maden og overhovedet ingen grønsager hverken gulerød eller noget, i vores mad - og aldrig spise morgen eller middagsmad...
så nu skal det være !
Jeg vil gerne ned på 55kg.. og manden ned på 85kg.. og nu går vi igang for alvor, og har fået noget hjælp fra nogen af vores venner som er med i DDV...
vi har fået nogen sunde dessert som vi kan lave, men mangler nu os noget til aftensmaden.. Idag står den bare på kylling og grønt - ved ik om der bliver lavet lidt ris til ? men det bliver vel os kedeligt i længden ??
så hvis I har noget, må I gerne smide mig en PB, eller hvis I selv er på denne slags "kur" må I gerne smide pb for så kan vi da støtte hinanden
!!
Jeg synes det er rigtig flot at I i fællesskab er gået i gang med at tabe jer
herhjemme døjer jeg med 10 kg jeg gerne skulle smide efter 2 graviditeter og lidt for god kost efter jeg mødte min mand for 10 år siden... mit mål i første omgang er 5 kg så jeg kan komme under de 70... det tror jeg også er nemmere for mig... min mand kunne nok også godt trænge til at smide et par kg., men han har bare en vældig sød tand, og vi kunne godt være bedre til det med grøntsager... så er det ikke nemt... er dog begyndt at skære ned på den mængde slik jeg køber ind, og nu er den sidste cola fra vores fest i august lige drukket igår... så mangler der bare appelsin og sport, men dem er vi ikke så vilde med...
jeg har sagt at når julen er overstået gi'r jeg den gas, men vil alligevel i december måned tænke mere over hvad jeg spiser...
pøj pøj!!!
p.s. jeg har med god held brugt madlog, men har desværre ikke råd til det mere... det gjorde mig i hvert fald mere opmærksom på hvad det var jeg spiste...
Anmeld