DDV opskrifter? hjælp :D ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2011

freiasmor

Nu er kæresten og jeg gået igang med vores vægttab, ikke fordi jeg vejer for meget men simpelthen for at støtte min kære mand og for at blive sundere ! og indtil videre går det super godt !

Til trods for at vi har levet en hverdag med : slik, masser af fedt i maden og overhovedet ingen grønsager hverken gulerød eller noget, i vores mad - og aldrig spise morgen eller middagsmad...

så nu skal det være !

Jeg vil gerne ned på 55kg.. og manden ned på 85kg.. og nu går vi igang for alvor, og har fået noget hjælp fra nogen af vores venner som er med i DDV...

vi har fået nogen sunde dessert som vi kan lave, men mangler nu os noget til aftensmaden.. Idag står den bare på kylling og grønt - ved ik om der bliver lavet lidt ris til ? men det bliver vel os kedeligt i længden ??

så hvis I har noget, må I gerne smide mig en PB, eller hvis I selv er på denne slags "kur" må I gerne smide pb for så kan vi da støtte hinanden !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

birthee

Freismor skriver:

Nu er kæresten og jeg gået igang med vores vægttab, ikke fordi jeg vejer for meget men simpelthen for at støtte min kære mand og for at blive sundere ! og indtil videre går det super godt !

Til trods for at vi har levet en hverdag med : slik, masser af fedt i maden og overhovedet ingen grønsager hverken gulerød eller noget, i vores mad - og aldrig spise morgen eller middagsmad...

så nu skal det være !

Jeg vil gerne ned på 55kg.. og manden ned på 85kg.. og nu går vi igang for alvor, og har fået noget hjælp fra nogen af vores venner som er med i DDV...

vi har fået nogen sunde dessert som vi kan lave, men mangler nu os noget til aftensmaden.. Idag står den bare på kylling og grønt - ved ik om der bliver lavet lidt ris til ? men det bliver vel os kedeligt i længden ??

så hvis I har noget, må I gerne smide mig en PB, eller hvis I selv er på denne slags "kur" må I gerne smide pb for så kan vi da støtte hinanden !!

Jeg synes det er rigtig flot at I i fællesskab er gået i gang med at tabe jer  herhjemme døjer jeg med 10 kg jeg gerne skulle smide efter 2 graviditeter og lidt for god kost efter jeg mødte min mand for 10 år siden... mit mål i første omgang er 5 kg så jeg kan komme under de 70... det tror jeg også er nemmere for mig... min mand kunne nok også godt trænge til at smide et par kg., men han har bare en vældig sød tand, og vi kunne godt være bedre til det med grøntsager... så er det ikke nemt... er dog begyndt at skære ned på den mængde slik jeg køber ind, og nu er den sidste cola fra vores fest i august lige drukket igår... så mangler der bare appelsin og sport, men dem er vi ikke så vilde med...

jeg har sagt at når julen er overstået gi'r jeg den gas, men vil alligevel i december måned tænke mere over hvad jeg spiser...

pøj pøj!!!

p.s. jeg har med god held brugt madlog, men har desværre ikke råd til det mere... det gjorde mig i hvert fald mere opmærksom på hvad det var jeg spiste...

Anmeld

19. november 2011

freiasmor

birthee skriver:

Jeg synes det er rigtig flot at I i fællesskab er gået i gang med at tabe jer  herhjemme døjer jeg med 10 kg jeg gerne skulle smide efter 2 graviditeter og lidt for god kost efter jeg mødte min mand for 10 år siden... mit mål i første omgang er 5 kg så jeg kan komme under de 70... det tror jeg også er nemmere for mig... min mand kunne nok også godt trænge til at smide et par kg., men han har bare en vældig sød tand, og vi kunne godt være bedre til det med grøntsager... så er det ikke nemt... er dog begyndt at skære ned på den mængde slik jeg køber ind, og nu er den sidste cola fra vores fest i august lige drukket igår... så mangler der bare appelsin og sport, men dem er vi ikke så vilde med...

jeg har sagt at når julen er overstået gi'r jeg den gas, men vil alligevel i december måned tænke mere over hvad jeg spiser...

pøj pøj!!!

p.s. jeg har med god held brugt madlog, men har desværre ikke råd til det mere... det gjorde mig i hvert fald mere opmærksom på hvad det var jeg spiste...

vi købte os faktisk fattige i slik og usundt halløj, og nu køber vi grønsager osv og vi har faktisk bare i denne måned sparet 500-1000kr fordi vi ikke har købt slik og sodavand overhovedet, men derimod grønsager og ja.. det har virkelig hjulpet meget, plus at vores "sukker afhængighed" overhovedet ikke rigtig har vist sig endnu, så det virkelig dejligt !

madlog har jeg overvejet, men det så ærgeligt at det skal koste penge ævbøv

Anmeld

19. november 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

her har jeg tabt 10 kg siden sidst i august. Vi har udelukket al pasta, ris og kartofler og er erstattet det med grøntsager. Madpakken er revne gulerødder med kyllingetern, eller blomkål med rejer.

Vi spiser det kød vi altid har spist og så bare en hulens masse grøntsager. Elsker denne tid hvor rodfrugterne er fremme, laver dem i ovenen og spiser løs....slankekur behøver ikke være så besværlig.

Børnene får selvfølgelig pasta, kartofler og ris.

Anmeld

19. november 2011

www.baby.NU ;)

Sådan DDV er vejen frem. Jeg tabte mig selv 12 kg hos dem og holdte det i 2 år. Måtte så lave lidt om nu med graviditeten. Men skal helt sikkert tilbage på den livsstil når jeg har født.

Kan KLART anbefalde http://opskrifter.heede.dk/

Det er en side hvor alle tingene er målt af til hvad du må spise osv. og DDV anbefalede den selv i gamle dage, men i dag må de ikke reklamere for det da de selv har lavet så meget om så SHYYYY

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.