Tit tit.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.359 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Morgensol

Hej piger.. 

Nu har jeg i noget tid lusket lidt rundt herinde for lige at se hvad det er for et sted og tænkte at det nok var på tide at præsentere mig selv. 

Jeg er en pige på 25 år som bor i Glostrup med min fantastiske kæreste og vores 2 piger, Alberte som er fra 19 oktober 11 og Bella som er fra 9 marts 10. Jeg synger og spiller guitar, når tiden er til det og så er min helt store hobby Amerikanerbiler!!

Jeg må indrømme at sys siden er en lille smule forvirrende, men det finder jeg jo nok ud af med tiden! 

Bare lige en lille præsentation af mig selv.  Jeg glæder mig til at bruge siden lidt mere, det virker som et rart sted, med nogle rare mennesker! 

- Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

merichs

Mor til Bella og Alberte skriver:

Hej piger.. 

Nu har jeg i noget tid lusket lidt rundt herinde for lige at se hvad det er for et sted og tænkte at det nok var på tide at præsentere mig selv. 

Jeg er en pige på 25 år som bor i Glostrup med min fantastiske kæreste og vores 2 piger, Alberte som er fra 19 oktober 11 og Bella som er fra 9 marts 10. Jeg synger og spiller guitar, når tiden er til det og så er min helt store hobby Amerikanerbiler!!

Jeg må indrømme at sys siden er en lille smule forvirrende, men det finder jeg jo nok ud af med tiden! 

Bare lige en lille præsentation af mig selv.  Jeg glæder mig til at bruge siden lidt mere, det virker som et rart sted, med nogle rare mennesker! 

- Rikke

Velkommen til

Håber du bliver glad for at være

Anmeld

19. november 2011

Troldemommi

Velkomme til :-)

Anmeld

19. november 2011

Troldemommi

Velkomme til :-)

Anmeld

19. november 2011

Morgensol

Tusind tak 

Anmeld

19. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Velkommen til Rikke  P.S ELSKER dit navn!

Anmeld

19. november 2011

Morgensol

rikkeregnbue skriver:

Velkommen til Rikke  P.S ELSKER dit navn!

Uhh tak og i lige måde!  Dit er godt nok pænt!

Anmeld

19. november 2011

TaAsJu

Velkommen til

Anmeld

19. november 2011

Frk-Lotusblomst

Velkommen til jeg håber du bliver glad for siden.

Du skal nok finde ud af at guide dig rundt på siden. Det er slet ikke så besværligt som det måske ser ud. Og elelrs er vi en helt masse du bare kan spørge. Både staff og os andre baby.dk'ere.

Anmeld

19. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor til Bella og Alberte skriver:

Uhh tak og i lige måde!  Dit er godt nok pænt!

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.