Film til 3-årig dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Camulla

Hej piger!

Jeg er ved at finde film til min dreng på 3 år og har fundet ud af, at han er ret så opslugt af Lille Per (de helt gamle film) bl.a. Så tænker at han skal se noget Far Til Fire og Min Søsters Børn... Det må også være et hit så?

Har I andre ideer til film han kan se?? Er blevet ret træt af at se Lille Nørd og Pippi Langstrømpe hele tiden  

Hvad ser jeres børn? Og er der andre i den genre som Lille Per og Min Søsters Børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Nessie

Min søn gider ikke rigtig se film i den stil, men han ELSKER Hr. Skæg, og har faktisk allerede lært at kende flere bogstaver, og tælle til ti, pga. dem. Han er lige blevet 2 år

Anmeld

19. november 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

min søn på 3,5 elsker for tiden at se peter pedal, byggemand bob, samt dem du har nævnt. dog syntes han at de nye min søstersbørn er sjovest.

Anmeld

19. november 2011

kirsti

Sebastian, babe den kække gris den elskede noah du skal dog være obs på om den er med dansk tale. Fartstriber. Garfield filmene. Ja generelt film hvor dyrene snakker.

Anmeld

19. november 2011

Savannah

Bamse og kylling, Anna og Lotte, Thomas tog, Mummitroldene, Dyrene i cirkus, Martin og Ketil, Dr. Pjuskebuske.. Jeg er mest til de ældre film

Anmeld

19. november 2011

Dot D

Sophus er 3,5 år, og han eeeeeeelsker Toy Story, Far til fire, Min søsters børn, Cars, og han har set dem alle rigtigt mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.