Hjælp til menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Anonym trådstarter

Hej damer.

Jeg har brug for jeres hjælp

På mandag d. 21 er det præcis en mdr siden, at min menstruation stoppede. Jeg skulle have haft min menstruation d. 14. Den er endnu ikke kommet. Har haft ondt i venstre siden i underlivet i nogle dage. Siden igår har jeg haft brun udflåd.

Er der nogen af jer, som har ved hvorfor, eller selv har prøvet det?
Kunne det måske være at jeg er blevet gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Hej damer.

På mandag d. 21 er det præcis en mdr siden, at min menstruation stoppede. Jeg skulle have haft min menstruation d. 14. Den er endnu ikke kommet. Har haft ondt i venstre siden i underlivet i nogle dage. Siden igår har jeg haft brun udflåd.

sys du skulle tage en test ... det kan godt være graviditet  ... men tjaaeee .. min krop springer fx over ca en gang hver 5. år ... meget mystisk

Anmeld

19. november 2011

DreamChild

Hej damer.

Du kan sagtens være blevet gravid, men du skriver du har ondt i venstre side... Så hvis du tester positiv, så vær ekstra opmærksom på dine smerter, for det kan betyde du er gravid uden for livmoderen og det kan godt gå hen og blive farligt, hvis du går for længe med det.

Men jeg håber at alt er som det skal være

Og kom endelig med en update

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har ca haft ondt i venstre side i 2 dage. Har så også haft ondt i hele underlivet. Ligesom jeg skal skulle have min menstruation.

Jeg må ned og købe en test

Tak for svarene

Selvføleige ville jeg kommet med en opdate

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.