Højlydt sex!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.557 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Anonym trådstarter

Har fået nye overboer... og fuck hvor de larmer!

Jeg bor i et hus hvor der er 3 lejligheder, jeg bor i midten, så har en overbo og en underbo. Der er meget lydt her i ejendommen, man kan faktisk ofte høre hvad de andre snakker om.

Men i nat er jeg endnu engang blevet vækket ved at de har sex ovenpå. Især manden larmer altså helt vildt! Har sgu aldrig hørt noget lignende. I morgen klokken 8 bliver jeg så vækket igen af deres sex. Og jeg er sgu ved at være træt af det. Jeg er ellers ikke specielt sippet, men det overskrider virkelig mine grænser, især fordi jeg kan høre hvad de siger også... "åh ja, tag den helt ind i munden", "må jeg tage dig bagfra skat" o.s.v. Ikke fedt!

Hvad gør jeg? Har svært ved at gå op og sige det, da jeg ikke kender ham og ville synes det var vildt ubehageligt. Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

.....

Hmm, kan godt se problemmet. Ikke fordi man er interesseret i at kunne "hører" folks privat liv .

Hvis du ikke har mod til at sige noget til dem ansigt til ansigt, så prøv at skrive et brev med at det er ret højlydt osv osv.. Hilsen Jeres nabo fra 1.sal.. og så kan de ellers komme ned, hvis de har noget at sige til brevet. Kan ikke se andre løsninger, hvis man ikke vil sige det direkte..

Anmeld

19. november 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg bor i et hus hvor der er 3 lejligheder, jeg bor i midten, så har en overbo og en underbo. Der er meget lydt her i ejendommen, man kan faktisk ofte høre hvad de andre snakker om.

Men i nat er jeg endnu engang blevet vækket ved at de har sex ovenpå. Især manden larmer altså helt vildt! Har sgu aldrig hørt noget lignende. I morgen klokken 8 bliver jeg så vækket igen af deres sex. Og jeg er sgu ved at være træt af det. Jeg er ellers ikke specielt sippet, men det overskrider virkelig mine grænser, især fordi jeg kan høre hvad de siger også... "åh ja, tag den helt ind i munden", "må jeg tage dig bagfra skat" o.s.v. Ikke fedt!

Hvad gør jeg? Har svært ved at gå op og sige det, da jeg ikke kender ham og ville synes det var vildt ubehageligt. Hvad ville I gøre?

det problem havde min kæreste gså hvor han boede før, bortset fra at han boede på første sal og de boede under ham.. men nogen gange kunne de bestemt ikke dy sig. og jeg har intetimod sex menjeg gider altsåmikke høre på at andre har gang i den. 

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Undskyld jeg fniser lidt..men jeg kan godt forstå dig.

Jeg tror jeg ville forelægge problemet til udlejer og bede ham om at løse det..og hvis han forsøger at tørre aben af på dig, ved at sige at du selv må gå op og banke på, og snakke med dem om det, så kan du jo roligt sige til ham: Ved du hvad, hvis de spillede høj musik, hoppede i møblerne eller sådan noget, SÅ ville jeg kunne gøre det, men det her handler om deres sexliv, og det hverken kan eller vil jeg blandes ind i. Det er DIN opgave som udlejer at snakke med dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Uha nej den er ikke sjov... ville ikke vide hvad jeg skulle gøre, men ville nok få nok på et tidspunkt og begynde at banke i loftet med en kost, he he. De ved jo nok ikke at du kan høre dem 

Anmeld

19. november 2011

Frk-Lotusblomst

SussieThyssen skriver:

Undskyld jeg fniser lidt..men jeg kan godt forstå dig.

Jeg tror jeg ville forelægge problemet til udlejer og bede ham om at løse det..og hvis han forsøger at tørre aben af på dig, ved at sige at du selv må gå op og banke på, og snakke med dem om det, så kan du jo roligt sige til ham: Ved du hvad, hvis de spillede høj musik, hoppede i møblerne eller sådan noget, SÅ ville jeg kunne gøre det, men det her handler om deres sexliv, og det hverken kan eller vil jeg blandes ind i. Det er DIN opgave som udlejer at snakke med dem.

Kærligst
Sussie

Tilslutter mig sussies indlæg. Ville også bede udlejer om at tage sig om det.
Og måttte altså også selv fnise lidt. Både fordi jeg selv har haft en overbo hvor tøsern skreg helt hæmningsløst (en af mine tidligere veninder. haha)
og så fordi jeg(vi alle vel) jo godt ved hvor vildt det kan gå for sig! *fniiiiiis*

Håber det løser sig!

Anmeld

19. november 2011

Bassemor<3

Jeg tror jeg ville tage den med dem, på en humorristisk måde, evt. komme med en kvik kommentar, med et smil på læben "Mit vækkeur virker altså fint" eller skrive en lille seddel og komme i deres postkasse. 

"Jep, sex er super dejligt, og nogle kan jo lide at få den i 2'eren, men det er altså kun rart for de parter er frivilligt er indvoldverede " 

HUSK smileyen 

Anmeld

19. november 2011

Bare mig..

Anonym skriver:

Mon det er dem, der engang boede over mig Fuuuuck, det var også slemt.. Vi hørte alt, og deres sex, var sgu ikke noget der gik stille for sig.. Vores sofabord har stået og vippet nedenunder.. - jaja, gammel lejlighed, men alligevel, jeg vil mene, at der altså skal en del til, før det ligefrem vipper nede ved os

Det er møg irriterende..

Da jeg endelig fik taget mig sammen til at gå derop, mødte jeg hende i opgangen, grædefærdig. Jeg spørg selvf. hvad der var hændt, hvortil hun svare at manden lige var skredet.. Hmm.. - Sååå, jeg fik ikke lige fortalt hvad jeg egentlig lavede på vej op til hende

Men kender det.. Jeg er nu flyttet, og man kan intet hører her!

Normalt generer det mig ikke sådan noget, men altså når man kan hører ALT, er det ikke særlig fedt..

Anmeld

19. november 2011

Muffinmus

Det må vitterligt være en mega træls situation ligefrem at blive vækket...Kan godt forstå du ikke gider det og måske du skulle bede dem pænt om at dæmpe sig lidt da du synes det er grøænseoverskriderne  at vide hun gerne vil knaldes baggfra og give blowjobs osv...

Når det er sagt villejeg selv ligge og lytte og være helt og aldeles flad af grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.