Jer med voksipose!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Zibi_84

Har i selv vasket jeres vinter dyne til voksi posen, i egen vaskemaskine(læs:ulddyne) der står i vaskeanvisningen at den bør renses, og ikke vaskes i vaskemaakine. Men uldvask på 30' er det ikke ok? Håber her sidder mogle kloge hoveder hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Maja88

kender en som ringede til firmaet og der havde hun fået at vide det var ok at vaske på uldprogram

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Maja88 skriver:

kender en som ringede til firmaet og der havde hun fået at vide det var ok at vaske på uldprogram

Åh du er en stjerne;-) så gør jeg sq det! Tak

Anmeld

19. november 2011

Maja_4000

Vores er godt nok en DuniDuo .. Men den må gerne vaskes på uldprogram .. Dog står der , at det er på eget ansvar

Anmeld

19. november 2011

Palaja

Zibi_84 skriver:

Åh du er en stjerne;-) så gør jeg sq det! Tak

Jeg tror måske også du kan risikere at den krymper en lille bitte smule... Men tror ikke det betyder noget for dens funktion... Det er halvdyrt at få den renset, så der er da noget at spare ved at vaske den selv.

Jeg har endnu ikke vasket/renset vores så aner ikke om der sker noget ved det

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Maja_4000 skriver:

Vores er godt nok en DuniDuo .. Men den må gerne vaskes på uldprogram .. Dog står der , at det er på eget ansvar

hmmm okay... Jeg må jo prøve mig frem Tak for svar

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Palaja skriver:

Jeg tror måske også du kan risikere at den krymper en lille bitte smule... Men tror ikke det betyder noget for dens funktion... Det er halvdyrt at få den renset, så der er da noget at spare ved at vaske den selv.

Jeg har endnu ikke vasket/renset vores så aner ikke om der sker noget ved det

Ja har godt tænkt på om dne mon vil krybe? Vi har købt den brugt, så jeg vil gerne lige vaske den inden brug..Og renserriet ved godt hvad de skal have for det

Anmeld

19. november 2011

Palaja

Zibi_84 skriver:

Ja har godt tænkt på om dne mon vil krybe? Vi har købt den brugt, så jeg vil gerne lige vaske den inden brug..Og renserriet ved godt hvad de skal have for det

Ja det er mega dyrt! Vil du lige give en tilbagemeldning hvis du vasker din om den kryber?? Kunne være dejligt at vide 

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Palaja skriver:

Ja det er mega dyrt! Vil du lige give en tilbagemeldning hvis du vasker din om den kryber?? Kunne være dejligt at vide 

Det kan du tro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.