6 mdr og AV i halsen ;/ .. hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Nolle

Go'morgen til jer alle, håber i har sovet godt  

Mangler gode råd til min søn, har meget ondt i haslen og var til læge igår og fik af vide det var en virus. Samtide med han har ondt i halsen er han meget snottet, og hoster. 

Så ville høre om nogen har nogen råd til hvad jeg kan giv og gøre få ham - så det ikke gør så ondt mere? .. Håber i forstår hvad jeg mener .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Gaia

Lun lidt mælk eller kamille the med en smule sukker i. Det bedøver jo lidt halsen. Ellers giv en omgang pinex mixtur hvis han er meget plaget af halsen.  God bedring  

Anmeld

19. november 2011

Nolle

Gaia skriver:

Lun lidt mælk eller kamille the med en smule sukker i. Det bedøver jo lidt halsen. Ellers giv en omgang pinex mixtur hvis han er meget plaget af halsen.  God bedring  

hvor meget sukker skal der i hvis jeg giver han noget the ?  

og Tak

Anmeld

19. november 2011

camillakrath

schonert skriver:

Mangler gode råd til min søn, har meget ondt i haslen og var til læge igår og fik af vide det var en virus. Samtide med han har ondt i halsen er han meget snottet, og hoster. 

Så ville høre om nogen har nogen råd til hvad jeg kan giv og gøre få ham - så det ikke gør så ondt mere? .. Håber i forstår hvad jeg mener .. 

Benjamin har også en virus. Han har så også mellemørebetændelse oveni

Jeg synes du skal snakke med lægen om, om du ikke må give ham lidt panodil. De skal ikke have ondt!

Anmeld

19. november 2011

camillakrath

schonert skriver:

Og så hæve hans sengegærde. Det kan hjælpe en lille smule.

Da Benjamin var mindre havde det rigtig god effekt at dryppe hans næse med saltvand, men jo ældre de blir jo mindre effekt har det.

Anmeld

19. november 2011

Nolle

camillakrath skriver:

Benjamin har også en virus. Han har så også mellemørebetændelse oveni

Jeg synes du skal snakke med lægen om, om du ikke må give ham lidt panodil. De skal ikke have ondt!

Okay - tak .

Så ville jeg lige prøve ringe til vagtlægen hvis det bliver slemmer.
Nu har han osse midst stemmen - ;/ ..  

Anmeld

19. november 2011

camillakrath

schonert skriver:

Okay - tak .

Så ville jeg lige prøve ringe til vagtlægen hvis det bliver slemmer.
Nu har han osse midst stemmen - ;/ ..  

Benjamin vil ikke tage det oralt, så han får som stikpiller, og det virker virkelig så godt. Han får det meget bedre.

Hvor meget vejer han?

Anmeld

19. november 2011

Nolle

camillakrath skriver:

Benjamin vil ikke tage det oralt, så han får som stikpiller, og det virker virkelig så godt. Han får det meget bedre.

Hvor meget vejer han?

Okay.. jeg har bare aldig vært en stor fan af medicin ;/ 

Han vejer ca 10 kg.

Anmeld

19. november 2011

camillakrath

schonert skriver:

Okay.. jeg har bare aldig vært en stor fan af medicin ;/ 

Han vejer ca 10 kg.

Det har jeg heller ikke. Både mig og min kæreste er meget imod det.

Men som lægen sagde til os, så skal de ikke ha ondt når de er så små.

Jeg synes du skal overveje det hvis han har ondt.

Anmeld

19. november 2011

Gaia

Så længe du giver den rette dosis er smertestillende ikke mere farligt for ham end for dig. Så hvis du selv ville tage smertestillende og ikke have ondt, er det jo ik fair overfor ham hvis han skal have ondt så prøv at snak med vagtlægen og få den rette dosis . Giv sukker i theen til du synes det smager godt. Det gør ikke noget at det er sødt. Det sker der intet ved når de ikke får det hver dag året rundt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.