Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha min prinsesse bliver 2 år idagMen men men det er hendes fars weekend.. Jeg var ude og aflevere hende her til aften hod ham, og fuck hvor var det hårdt..Hun var glad da jeg kørte da hendes farmor kom.Men alligevel var det sygt hårdtPuha kørte ud til min mor bagefterog græd bare hele vejen det er så hårdtPuha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mirjam123 skriver: Puha min prinsesse bliver 2 år idagMen men men det er hendes fars weekend.. Jeg var ude og aflevere hende her til aften hod ham, og fuck hvor var det hårdt..Hun var glad da jeg kørte da hendes farmor kom.Men alligevel var det sygt hårdtPuha kørte ud til min mor bagefterog græd bare hele vejen det er så hårdtPuha
Kh Molly
Molly8 skriver: Kh Molly
Tak
hader når man ikke har børnene hjemme på mærkedage
Lone Jakobsen skriver: hader når man ikke har børnene hjemme på mærkedage
Ja var satme hårdt køre fra hende, selvom jeg ved hun har det godt..
Men græder bare hele tiden synes det er så hårdt
Mirjam123 skriver: Ja var satme hårdt køre fra hende, selvom jeg ved hun har det godt.. Men græder bare hele tiden synes det er så hårdt
sådan havde jeg det også da mine var små
Lone Jakobsen skriver: sådan havde jeg det også da mine var små
Det er satme godt nok hårdt er helt over den
Mirjam123 skriver: Det er satme godt nok hårdt er helt over den
kan trøste dig med at de bliver nemmere med tiden. man vænner sig til at aflevere dem.
Lone Jakobsen skriver: kan trøste dig med at de bliver nemmere med tiden. man vænner sig til at aflevere dem.
Håber jeg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128