Hejsa alle !
jeg har lige et lidt "varmt" emne jeg gerne vil høre jeres mening om.
Når jeg gang på gang læser, herinde, at mange piger skriver at kæresten skal absolut ikke bestemme om en evt. graviditet skal være en abort, bliver jeg faktisk ret harm !
Der bliver hele tiden lagt vægt på at mændende intet har at sige i sådan en sag. Dette er jeg langt fra enig i. Og jeg kan virkelig ikke sætte mig ind i hvordan det som mand må være at få afvide af sin kæreste hun er gravid, og man i sit hjerte ikke ønsker barnet, eller føler sig klar på nogen måde.
Jeg har det sådan at jeg synes at begge parter har noget at sige i den situation. Det er klart at hvis manden forsøger at påtvinge kvinden en abort er det ikke i orden ! MEN har man som kvinde ikke forpligtelse til at lytte til manden også !?
Det virker lidt som om når emnet bliver debatteret, så føler kvinderne at de har al ret til at undeminerer mandens tanker og følelser fordi det er kvinden der bærer barnet ?
misforstå mig ikke ! man skal selvfølgelig ikke få en abort med mindre man selv vil, men manden har lige så meget ret til at have tungen på vægtskålen.
Hvad er jeres holdning til dette ? synes i ikke at mændene har lige så meget ret til at få deres meninger og holdninger ud i sådan en situation, der skal to til at lave et barn og derfor bliver jeg sur når kvinderne igen og igen sidder herinde og øffer over at deres mænd ikke er klar, og nu står de i den og den situation.
bliver der lyttet til mændende, eller er det bare ærgeligt hvis manden ikke er klar, og så har han bare at finde sig i den "umodenheds-sviner" han får herinde ? 
Anmeld