Hjælp!
Hver gang jeg spørger kæresten om vi skal tage i bio eller ud at spise, bare hygge mig og ham, så har vi IKKE råd !!! MEN ligeså snart det er at drikke så har han råd !.
Hmm, føler at han tager byture sammen med gutterne frem for mig .. Det er nu 8 weekend i træt at han tager ud og drikker.. Nogle weekender har det kun været 1 dag og andre har det været fra torsdag og til lørdag, eller søndagmorgen ..
Det er lige siden hans bror er flyttet ind i samme opgang som vi bor !
, og prøv og gæt hvor han sidder nu og drikker "en enkelt" som han kalder det?? Der har han været siden kl 13 ..
Han har ALDRIG drukket sådan som han gør nu, det er somsagt lige siden hans bror flyttede ind at det er blevet såadn! og jeg hader det, brokker mig om det hver gang !
Bliver fanme sur over det, for som jeg spurgte ham om i dag: " skal du drik i aften" ? . Det vidste han ikke.
Okay, det er også fint nok, men så kommer han i aften 5 MIN inden han skal drik og siger han smutter i byen !!
5 MIN før, så kan jeg sidde så pænt her alene, pga alle jo har lavet aftaler en fredag aften eller lørdag aften..
Jeg er i uge 29+4, og føler mig meget alene med alt!! Jeg elsker mig kæreste over alt, og har sagt han har forandret sig siden hans bror flyttede ind her i opgangen, men han mener ikke det er så slemt ..
What to do girls ?? 

Anmeld