Hvor meget tøj i voksi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Sommersko

Har lige købt en voksi til min datter på 6½ mdr, men jeg har så svært ved at bedømme, hvor meget tøj, hun skal have på, når hun skal ud at sove... er jo så bange for hun kommer til at fryse. Havde lagt hend ud i alm tøj + fleecedragt + små luffer + hue. Og nøj hun svedte da jeg tog hende op, hendes hår var helt vådt.

Er en alm hue - luffer + fx en fleecejakke nok?? - hun ligger på siden, så hendes arm vil for det meste være fri i posen..

Hvad putter I jeres små pus i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Findusinde

Laura på 2 sover kun i strømpebukser, en tynd trøje, en alm hue, ikke strikket, og vanter.. Og hun sover fantastisk..

Anmeld

18. november 2011

Leonora

Hej
Hva det er en original voksi,i uld...så ville jeg ike give andet på end en trøje og en hue i fx fleece.
Min datter på 4 uger sover i strømpebukser, body og en varm trøje samt en bommulds hue. Og hun er varm når jeg tager hende op.

Din datter skal nok have små vanter på d hun kan tage hænderne op

Go week

Anmeld

18. november 2011

Mamalou

A.S. skriver:

Har lige købt en voksi til min datter på 6½ mdr, men jeg har så svært ved at bedømme, hvor meget tøj, hun skal have på, når hun skal ud at sove... er jo så bange for hun kommer til at fryse. Havde lagt hend ud i alm tøj + fleecedragt + små luffer + hue. Og nøj hun svedte da jeg tog hende op, hendes hår var helt vådt.

Er en alm hue - luffer + fx en fleecejakke nok?? - hun ligger på siden, så hendes arm vil for det meste være fri i posen..

Hvad putter I jeres små pus i???

Min Villads på 6 måneder, sover i en body, strømper og en hue. Han er et rigtig varmt barn, og hvis han har bukser på så er han helt våd af sved, når han kommer op. Hvis han har det for varmt, så sover han ikke længe og vil slet ikke ligge i soveposen. 

Anmeld

18. november 2011

Maja88

jeg ville putte i det tøj hun har på indenfor og eventuel give en lille hue samt vanter på..

men er jo forskelligt fra barn til barn- jeg har et meget VARMT barn og hun har i dag, hvor det ikke er super koldt, så har hun ingen hue eller vanter på, men havde hun i går

Anmeld

18. november 2011

Sommersko

Tusind tak for svar piger - kan da godt se, min datter da har haft alt for meget tøj på. Må vist hellere bare erkende at voksien altså er varm nok, til at hun ikke behøver alt det overtøj indenunder, hehe. Vanens magt...!

Må så hellere prøve at give hende lidt mindre tøj på, når hun skal ud at sove nu her igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.