har du fået en abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

CaWi

to planlagte, og fortryder det bestemt ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

1 SA og 1 MA, INGEN af dem frivillige.

Hvad er forskellen egentlig? ved ikke hvad en MA er...

Anmeld

21. november 2011

Musen5

Fik en "planlagt abort" som 19 årig.

Planlagt og planlagt... fik at vide af min familie at hvis jeg ikke gjorde som min far ville have var jeg ikke længere en del af familien, så den var ikke planlagt fra min side.

Jeg gør det ALDRIG igen. Det er så oxo derfor jeg pt har 4 skønne unger. Skal ikke have flere EVER

/Mette

Anmeld

21. november 2011

Rosa

En spontan abort som 22årig... 

Anmeld

21. november 2011

ModerNatur

en mulig SA, men ved det ikke med sikkerhed.. Men ellers NEJ!! og ku aldrig finde på at få en planlagt..

Anmeld

21. november 2011

*Louise*

Syntes det er er vild der faktisk er så mange der har fået planlagt abort. Jeg kan gå med til en fordi man bliver gravid ved et uheld og ikke føler sig klar, men TO gange..... Jeg begriber ikke at man ikke er mere forsigtig hvis først man en gang har fået en abort efter et uheld......

Jeg har stemt NEJ ALDRIG!

Jeg har 3 dejlige børn. Den første langt fra planlagt og meget uønsket fra farens side. Men det var ikke nok til at skille mig af med ham, for pokker jeg bar ham jo under mit hjerte..... Han er stadig meget uønsket af hans biologiske far og fra valgt 100% fra hans side.... Men han er 100% valgt til af mig og jeg fortryder aldrig jeg valgte at gå gennem graviditeten alene, og det første år af hans liv....

Vi er herhjemme enige om at vi ikke skal have flere børn. Men skulle det alligevel ske at jeg blev gravid ved et uheld, jamen så tager vi den med.... Jeg kunne aldrig leve med at vælge et barn fra! Nej "h*n er en del af flokken hvis det skulle ske.....

Anmeld

21. november 2011

Frk Mig

Jeg havde en spontan abort i juni 2007 .. Og mødte så min dejlige kæreste i sep 2007 og blev gravid igen i okt 2008 ..

Anmeld

21. november 2011

Fam. Madsen

Ja det har jeg da jeg blev gravid unden min vilje og har aldrig fortrut det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.