Jeg fatter det simpelthen ikke!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2011

MortilCilas

Jeg har altid følt mig sikker ved at bo på lolland, det er her der aldrig sker noget, men det er vidst lavet om nu!
Først, er der en polak der drukner, i Maribosø, kort tid efter, er der en der drukner i Nakskovhavn (ham kendte jeg), og nu er der en der er slået ihjel i Mariboby! Og jeg kendte ham der er blevet slået ihjel. Jeg fatter det ikke. Han har 3 børn, er stille og rolig, og egentlig et rart menneske! Hvad sker der for folk?! Og jeg ved mere eller mindre hvad der er sket, og 4 anholdte. De tre af dem, er ret så unge.

Rest In Peace!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Lone Jakobsen

puha der er tider hvor alvoren kommer lige tæt nok på, og man ikke længere føler sig helt tryg i sit lille hjem.

kan kun sende dig et og håbe at du snart genfinder roen og trygheden.

Anmeld

21. november 2011

MortilCilas

Lone Jakobsen skriver:

puha der er tider hvor alvoren kommer lige tæt nok på, og man ikke længere føler sig helt tryg i sit lille hjem.

kan kun sende dig et og håbe at du snart genfinder roen og trygheden.

Ja .. det er ret så skræmmende ..
Tusind tak!

Anmeld

21. november 2011

sandorff

Cilas skriver:

Jeg har altid følt mig sikker ved at bo på lolland, det er her der aldrig sker noget, men det er vidst lavet om nu!
Først, er der en polak der drukner, i Maribosø, kort tid efter, er der en der drukner i Nakskovhavn (ham kendte jeg), og nu er der en der er slået ihjel i Mariboby! Og jeg kendte ham der er blevet slået ihjel. Jeg fatter det ikke. Han har 3 børn, er stille og rolig, og egentlig et rart menneske! Hvad sker der for folk?! Og jeg ved mere eller mindre hvad der er sket, og 4 anholdte. De tre af dem, er ret så unge.

Rest In Peace!

de er fuldstændig gale på landet!!!!
efter jeg er flyttet til falster, hvilket jeg gjorde for snart to år siden. har jeg set mere politi end jeg gjorde i de 28 år (+ og - ) i næstved!
men det er da dejligt med et synligt politi...

Anmeld

21. november 2011

MortilCilas

sandorff skriver:

de er fuldstændig gale på landet!!!!
efter jeg er flyttet til falster, hvilket jeg gjorde for snart to år siden. har jeg set mere politi end jeg gjorde i de 28 år (+ og - ) i næstved!
men det er da dejligt med et synligt politi...

Ja det må du nok sige! Jeg synes at der er så mange her nede der dør pt .. Polakken i maribosø, Den unge mand i Nakskovhavn (som jeg kendte) og nu det her mord, hvor jeg kender manden, og jeg kender den ene der var med til det

guldborgsundavis.dk/?id=5942    der kan man læse det nyeste!

(kan desværre ikke gøre den blå)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.