Jeg skrev tidligere på ugen at der var problemer med mit batteri til den bærbar og at det ikke var mere end et år gammelt.
Jeg fandt nogle artikler hvori der stod at man har reklamationsret.
Jeg kontaktede butikken hvor den er købt. Og fik en meget dårlig behandling. Det var min egen fejl at batteriet ikke virkede. Okay det er jo nemt for dem at sige. Men de kendte ikke engang hvor lang garanti der var på batteriet. de blev enige om at der var 6 måneder så jeg kunne ikke gøre noget. Okay jamen jeg har så stadig 11 måneders reklamations ret sagde jeg, men det lod de som om de ikke hørte. Ham der hjalp os ringede så til Asus, og der var et års garanti. ja typisk batteriet går i stykker en måned efter den udløber. Så jeg kunne jo bare købe et nyt batteri og så var det det.
Jeg ringede i dag til Asus og fik samme dårlige betjening. Om mit batteris levetid var blevet dårligere. Øh ja når den siger den kan gå ud hvornår det skal være, og jeg skal overveje at skifte batteri så er det nok blevet dårligere. Ja men de kunne ikke gøre noget fordi garantien var ovre. Så vil jeg gerne bruge min reklamationsret. Ja så skulle jeg sandelig gå ned hvor jeg har købt den. Hmm ja for det hjalp mig jo meget da jeg gjorde det.
Men jeg giver ikke op så let. Jeg går igen til butikken, for de skal ikke slippe så let for mig. Jeg køber ikke en computer til 6000 kr for så at opleve batteriet går død et år efter.
Anmeld