Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sidder og ville logge ind på min søn journal på sundhedsvejen.dk og kan fint logge ind, men barnets journal er ikke længere at finde derinde...Jeg er IKKE blevet oplyst om at det ville blive slettet efter at sp har været sidste gang så har ikke fået det gemt, øv er hvor er jeg ærgelig. Har prøvet at sende en mail til dem. Synes da egentlig ikke at det er et optimalt system, hvis de bare sletter en derfra inden der er gået et år.Er i andre blevet oplyst om dette fra jeres sp eller står det et sted, jeg ikke har set?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lilje82 skriver: Jeg sidder og ville logge ind på min søn journal på sundhedsvejen.dk og kan fint logge ind, men barnets journal er ikke længere at finde derinde...Jeg er IKKE blevet oplyst om at det ville blive slettet efter at sp har været sidste gang så har ikke fået det gemt, øv er hvor er jeg ærgelig. Har prøvet at sende en mail til dem. Synes da egentlig ikke at det er et optimalt system, hvis de bare sletter en derfra inden der er gået et år.Er i andre blevet oplyst om dette fra jeres sp eller står det et sted, jeg ikke har set?
Jeg kender slet ikke den hjemmeside - jeg var lige inde og kigge, vores kommune er heller ikke en mulighed
hej, prøvede lige at gå ind på min datters..godt nok længe siden jeg har været derinde..hun bliver 3 til marts og lidt lavet om derinde, men jeg får da min datters journal frem når jeg trykker hendes navn..mystisk..nogle gange er den jo ikke tilgængelig som de skriver, så kommer den somregel en dag efter eller sådan..
Dk Lady skriver: Jeg har oplevet det samme, men SP er ikke færdig med at komme her... Min datters journal var bare pludselig slettet.. Jeg kontaktede dem så og de fik den på igen. Men jeg ved selvfølgelig ikke om de normalt sletter barnets journal, når de er stoppet med at komme ud i hjemmene...
Jeg har oplevet det samme, men SP er ikke færdig med at komme her... Min datters journal var bare pludselig slettet.. Jeg kontaktede dem så og de fik den på igen. Men jeg ved selvfølgelig ikke om de normalt sletter barnets journal, når de er stoppet med at komme ud i hjemmene...
vores er ikke slettet og min datter bliver 3..
Christina.78 skriver: hej, prøvede lige at gå ind på min datters..godt nok længe siden jeg har været derinde..hun bliver 3 til marts og lidt lavet om derinde, men jeg får da min datters journal frem når jeg trykker hendes navn..mystisk..nogle gange er den jo ikke tilgængelig som de skriver, så kommer den somregel en dag efter eller sådan..
Så burde den komme igen... Han navn står bare slet ikke og de skriver der ikke er oprettet noget barn. Synes det er dårlig service, hvis de allerede sletter den, han er kun 10 måneder.
Lilje82 skriver: Så burde den komme igen... Han navn står bare slet ikke og de skriver der ikke er oprettet noget barn. Synes det er dårlig service, hvis de allerede sletter den, han er kun 10 måneder.
ja det lyder mystisk..men måske sådan en kommuneting
Vi fik at vide ved sidste SP besøg, at vi skulle gå derind snart, hvis vi ville skrive journalen ud, for den blev slettet, når hun ikke kom i hjemmet mere. Da var Daniel 8 mdr.
jeg fik af vide at de sletter den når barnet er blevet 1år, så man skal printe den ud inden 1års dagen hvis man vil have den.
men den skulle ikke blive slettet før, der må være sket en fejl. synes du skal prøve at ringe til dem
Guuud ja, den har jeg da glemt at printe.
Nå pyt, det går nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128