Ømme knuder i maven- sos hjælp !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.447 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2011

Anonym trådstarter

har nogle små ømme knuder - mærkes mest i højre side lige under huden. De er ofte ømme, som et blåt mærke?

har tidligere været til scanning, hvor lægen sagde det bare var fedtknude, men de måtte ikke være ømme ??? og da jeg sagde at det er de jo, var hendes svar: det må du snakke med din læge om så  øhh nå men det var jo dig der er eksperten ???

altså med andre ord, hun tog mig slet ikke alvorligt og eftersom jeg har haft svære celleforandringer i underlivet er jeg så bange for at det er noget grimt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

har nogle små ømme knuder - mærkes mest i højre side lige under huden. De er ofte ømme, som et blåt mærke?

har tidligere været til scanning, hvor lægen sagde det bare var fedtknude, men de måtte ikke være ømme ??? og da jeg sagde at det er de jo, var hendes svar: det må du snakke med din læge om så  øhh nå men det var jo dig der er eksperten ???

altså med andre ord, hun tog mig slet ikke alvorligt og eftersom jeg har haft svære celleforandringer i underlivet er jeg så bange for at det er noget grimt

Synes du skal gå til læge, og få taget en prøve af dem hvis du er usikker, synes det svinsk at de ikke tager dig seriøst! 

Men hvis de ikke er helt hårde og du kan ligesom "skubbe" dem lidt, så ville jeg ikke være nervøs overhovedet. 

i hvert fald lige et kram herfra 

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

ingen der kan hjælpe 

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Synes du skal gå til læge, og få taget en prøve af dem hvis du er usikker, synes det svinsk at de ikke tager dig seriøst! 

Men hvis de ikke er helt hårde og du kan ligesom "skubbe" dem lidt, så ville jeg ikke være nervøs overhovedet. 

i hvert fald lige et kram herfra 

tak for dit svar

De er ikke så hårde og kan skubbes.

Har skiftet læge  og skal til den nye i næste uge, forhåbenlig får jeg et mere kvalificeret svar der!

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

tak for dit svar

De er ikke så hårde og kan skubbes.

Har skiftet læge  og skal til den nye i næste uge, forhåbenlig får jeg et mere kvalificeret svar der!

Det sikkert ingenting, men altid rart at være på den sikre side, så man ikke skal være bekymret!

Krydser fingre for at du gør 

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Det sikkert ingenting, men altid rart at være på den sikre side, så man ikke skal være bekymret!

Krydser fingre for at du gør 

Anmeld

18. november 2011

Mortiltodrenge

Hvor har du knuderne henne? i lysken eller? Det lyder da som lymfeknuder...

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

Mortiltodrenge skriver:

Hvor har du knuderne henne? i lysken eller? Det lyder da som lymfeknuder...

det bedste jeg kan forklare det med er hvis du har en finger midt på navlen øverst og fører fingeren til højre og skråt op (altså lidt nedenunder højre ribbenskant) gir det mening?

håber da ikke det er lymfeknuder, lyder ikke godt?

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

det bedste jeg kan forklare det med er hvis du har en finger midt på navlen øverst og fører fingeren til højre og skråt op (altså lidt nedenunder højre ribbenskant) gir det mening?

håber da ikke det er lymfeknuder, lyder ikke godt?

? ved ikke om du har set mit svar, dig der spurgte til hvor de sidder

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

overvejer at få foretaget en privat scanning, nogen der har erfaring med dette??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.